BET
16928.98
0.59%
BET-TR
35125.6
0.59%
BET-FI
60700.98
0.95%
BETPlus
2497.77
0.56%
BET-NG
1217.08
0.61%
BET-XT
1445.33
0.66%
BET-XT-TR
2965.22
0.66%
BET-BK
3104.2
0.52%
ROTX
37198.07
0.62%



Rebranding ARB si o noua identitate vizuala

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Asociaţia Română a Băncilor (ARB) primeşte o nouă identitate vizuală ca urmare a procesului de rebranding, acţiune prin care imaginea ARB se aliniază cu nouă strategie a organizaţiei.

ARB derulează mai multe proiecte care valorifica impactul pozitiv al industriei bancare la nivel macroeconomic şi social.

„Suntem la momentul la care autorităţile implementează modalitatea în care ne vom cadenţa paşii pentru atingerea obiectivului de creştere a bunăstării economice. Proiectele comunităţii bancare urmăresc accelerarea introducerii tehnologiilor digitale în serviciile financiar-bancare prin Platforma pentru Agenda Digitală, creşterea nivelului de educaţie financiară prin Platforma de Educaţie Financiară şi integrarea intermedierii financiare pentru creşterea gradului de accesare a fondurilor europene, dezvoltarea Parteneriatului Public Privat şi finanţarea proiectelor mari de investiţii. Odată cu lansarea strategiei noastre pentru următorii ani ne consolidăm şi identitatea vizuală în concordanţă cu misiunea asociaţiei’, a declarat Sergiu Oprescu, preşedintele Consiliului Director al ARB.

Ca parte a noii strategii, ARB a adoptat o poziţie activă prin care pune la dispoziţie întreagă expertiză a echipei asociaţiei şi a comisiilor tehnice pentru îndeplinirea obiectivelor strategice ale industriei bancare.

CITESTE SI:  Chromosome Dynamics anunță lansarea platformei exclusive B2B pentru fitofarmacii și distribuitori

‘Obiectivele strategice ale ARB vizează alinierea industriei financiar-bancare din România la sistemul bancar european şi sprijinirea băncilor de pe piaţă locală pentru că acestea să îşi concentreze eforturile şi resursele către principalul lor domeniu de activitate, respectiv acela de a finanţa economia. Realizarea acestora se va translata în creşterea prosperităţii cetăţenilor români’, a menţionat Florin Dănescu, preşedinte executiv ARB.

Nouă identitate vizuală pune accent pe performanţă, leadership, siguranţă şi pe viziunea ARB de a contribui la consolidarea unui mediu bancar transparent şi de încredere în România.
Acronimul Asociaţiei este dezvoltat pe orizontală prin cele două sfere ce formează literele ‘A’ şi ‘B’ sugerând stabilitate şi încredere, dar şi parteneriat de lungă durata prin trimiterea pe care o face la simbolul infinitului. Cele două linii în plan vertical sugerează multitudinea de sensuri, curaj şi inovaţie, creând şi o axa temporală (trecut, prezent şi viitor). Din punct de vedere cromatic, roşul literei ‘R’ sparge monotonia şi atrage atenţia asupra întregului definindu-i formă.

Sursa: Agerpres

Foto: Pixabay