BET
16864.29
-0.09%
BET-TR
34991.35
-0.09%
BET-FI
60119.58
0.02%
BETPlus
2491.73
-0.14%
BET-NG
1203.47
0.1%
BET-XT
1436.79
-0.09%
BET-XT-TR
2947.66
-0.09%
BET-BK
3105.65
-0.03%
ROTX
37038.36
-0.05%


Doingbusiness.ro deschide seria evenimentelor „Business rEvolution: Digitalizarea – Trend sau Tsunami”

Autor: Financial Market
Timp de citit: 3 minute

Doingbusiness deschide in aceasta toamna seria evenimentelor pentru antreprenori, din proiectul național Business rEvolution: Digitalizarea – Trend sau Tsunami primul urmand a avea loc joi, 21 septembrie 2017, la Ploiești, Hotel Prahova Plaza, începând cu ora 9.00.

Proiectul național Business rEvolution este organizat de Doingbusiness.ro și a avut deja impact asupra a mai mult de 15.000 de companii romanești în prima jumătate a anului 2017. Peste 500 de participanți au interacționat direct cu mai mult de 35 de personalități la evenimentele organizate de Doingbusiness.ro la Iași, Brașov, București și Arad în perioada martie – iunie 2017.

Evenimentul din 21 septembrie 2017 de la Ploiești este moderat de jurnalistul Radu Soviani și aduce în fața oamenilor de afaceri aspectele legale ale noilor modificari fiscale precum si ale noilor norme de protectie a datelor, dar prezinta si tendințe și strategii inovatoare în marketingul digital in acest nou context legislativ. Totodată, prezintă situația economică actuală și identifică potențialul pieței locale dar și direcțiile de digitalizare și automatizare a proceselor și activităților din companii, prezentând cele mai noi tehnologii care însoțesc transformarea digitala.

Conferința este deschisă de către Aurelian Gogulescu – Președintele Camerei de Comerț și Industrie Prahova care va vorbi despre economia prahoveană, in contextul reprezentat de provocarea digitalizării. Imediat, Dumitru Ion – CEO al companiilor Kompass și Doingbusiness.ro va face o analiză a pieței potențiale, bazată pe rezultatele financiare raportate de 610,000 de companii pentru anul 2016 și va prezenta audienței noi aplicații pentru creșterea vânzărilor.

,,Niciun produs sau serviciu nu mai are potențialul să se vândă singur, așa cum statua în trecut definiția marketingului bine făcut’’, crede Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,În urmă cu nu foarte mult timp, scopul marketingului era definit prin cunoașterea și înțelegerea excepțională a clienților astfel încât produsele sau serviciile să i se potrivească perfect și să se vândă singure. Este încă adevărat, doar că metodele de înțelegere și de a ajunge la clienți s-au schimbat dramatic în era digitală și a internetului, prin competiție, conținut și informații, așa că produsele și serviciile nu se mai vând singure, iar la Ploiești vom arată care sunt stimulii cheie și instrumentele esențiale pentru definirea și atingerea potențialului de vânzări’’, susține Dumitru Ion.

CITESTE SI:  Life is Hard a finalizat cu succes oferta de obligațiuni corporative, închizând oferta la prețul de 101 lei/obligațiune, cu un procent de subscriere de 242%

Antreprenorii prezenți la Ploiești vor avea ocazia totodată să afle care sunt prevederile și implicațiile noii reglementări privind splitul de TVA de la Sorin Biban, Senior Tax Manager Biriș-Goran Legal + Tax, în timp ce Cătălina Ilie – Avocat D&B David și Baias va arăta cum ne adaptăm strategiile de afaceri la noile reglementări privind protecția datelor personale.

Sesiunea a II-a a evenimentului debutează cu Tudor Galoș, fondatorul Tudor Galoș Consulting care va arăta cum se construiește, prin inovație și digitializare, puntea între tehnologie și business-ul traditional, sau cum reinventam practicile de marketing, astfel încat sa fie conforme cu noul GDPR. Se alătură în această sesiune Elena Badea și Alexandra Cernian – Valoria prin prezentarea strategiilor de conținut în social media și a elementelor de succes pentru campaniile de social media, iar sesiunea este încheiată de Vasile Muscă – General Manager OpticNet care va prezenta, cu studii de caz, cateva abordări ale transformării digitale în cadrul companiilor dinamice.

Evenimentul se încheie cu prezentarea tendințelor și provocărilor în strategiile de resurse umane, prezentare interactivă susținută de Elena Badea – Managing Partner Valoria care va portretiza profilul noii generații de angajați, cu așteptările și motivațiile lor, dar va identifica și cele mai eficiente practici în atragerea și reținerea (inclusiv recompensarea) angajaților cheie.

Participarea la eveniment este gratuită (pentru doi reprezentanți din fiecare companie) iar înregistrarea se poate face în limita locurilor disponibile, pe site-ul www.doingbusiness.ro, în pagina dedicata evenimentului, unde este disponibilă și agenda completă a conferintei.