BET
16970.52
0.13%
BET-TR
35211.75
0.13%
BET-FI
59800.62
-1.13%
BETPlus
2506.57
0.13%
BET-NG
1215.02
0.21%
BET-XT
1445.05
0.06%
BET-XT-TR
2964.59
0.06%
BET-BK
3119.07
0.02%
ROTX
37271.13
0.12%


Despre responsabilitate socială și sustenabilitate, la cea de-a 7-a ediție a CSR OVERVIEW 2019

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Pe 5 decembrie 2019, BusinessMark vă invită la CSR OVERVIEW, eveniment ce va avea loc la Hotel InterContinental București.

În contextul în care responsabilitatea socială și sustenabilitatea sunt concepte tot mai importante pentru societate, angajați și consumatori, pentru companii – fie ele mici sau branduri internaționale puternice – acestea au devenit condiții obligatorii care le pot asigura succesul de mâine.

De aceea, speakerii invitați la acest eveniment vor aborda subiecte precum:

  • BRAND REFLECTION. Modul în care companiile își definesc responsabilitatea socială face parte, cu o importanță tot mai mare, din strategia de imagine de brand. Cum conectăm principiile de branding pe care dorim să le transmitem consumatorilor cu acțiunile de responsabilitate socială și abordarea sustenabilă?
  • NEXT GEN. Noile generații acordă o atenție tot mai mare principiilor sustenabile, sociale, de mediu. Sunt companiile pregătite să răspundă întrebărilor noilor consumatori, angajați și colaboratori?
  • INVEST AND PROGRESS. Ce rol  au investițiile din zona de CSR și sustenabilitate la nivel de strategie de business? Putem spune că se pune problema regândirii proceselor companiilor, de la producție, distribuție, ambalare la politica aplicată în raport cu angajații, caracteristicile produselor, rețeaua de furnizori, etc.? Care sunt efectele pe termen lung ale neluării de măsuri în această privință?
  • BUSINESS ACTIVISM. Care este rolul mediului de business la nivel de activism politic și social. Cum este văzut acest concept la nivelul României? Dar a nivelul UE? Limite, oportunități și păstrarea echilibrului cu obiectivele de business.  
  • LEADING WITH PURPOSE. Într-un mediu de business în schimbare, „disruptiv”, a conduce cu un scop pare a readuce companiile în conexiune cu valorile fundamentale ale societății. Cum definim acest „scop” în coordonare cu obiectivele de business și cum se reflectă acesta în întreaga experiență cu brandul?
CITESTE SI:  Concluziile ultimei ediții de la București a „CFO Conference”

Vor fi alături de noi:

  • DANA DOBRESCU, Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA;
  • MIRCEA ILIE, Sustainability Leader, IKEA ROMÂNIA;
  • GEORGIANA MIRON, Director Marketing, Comunicare și Servicii Clienți, GROUPAMA ASIGURĂRI;
  • ANNELIESE BAUER, Director Departament Comunicare și Marketing, GENPACT EUROPA;
  • LUIZA DOMNIȘORU, Director Departament Comunicare și CSR, GRUPUL DIGI;
  • GEANIN ȘERBAN, Executive Director,GREENPOINT MANAGEMENT;
  • RALUCA BUTURCĂ, Manager, Schimbări Climatice și Sustenabilitate, EY ROMÂNIA;
  • ALEXANDRA MAIER, Senior Corporate Social Responsibility Specialist, ING ROMÂNIA;
  • DAMIEN THIERY, Director General, ATELIERE FĂRĂ FRONTIERE;
  • NICOLETA DELIU, Head of Communication, BCR.

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark. Detalii despre agenda evenimentului, program și bilete, aici.


 

[ajax_load_more]