BET
16835.16
-0.43%
BET-TR
34930.92
-0.43%
BET-FI
60451.48
-0.05%
BETPlus
2488.37
-0.44%
BET-NG
1204.2
-0.34%
BET-XT
1435.77
-0.42%
BET-XT-TR
2945.58
-0.42%
BET-BK
3087.03
-0.71%
ROTX
36953.15
-0.41%


Pe 23 iunie 2021, discutăm despre provocările cu care se confruntă brandurile, în cadrul evenimentului online „Sales & Marketing Conference”

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Pe 23 iunie 2021, BusinessMark are plăcerea să vă invite la „Sales & Marketing Conference”, eveniment online în cadrul căruia vom discuta despre cum se adaptează brandurile în fața schimbărilor neprevăzute, așa cum a fost pandemia de COVID-19.

Aceste schimbări au fost rapide și de mare impact, punând la încercare business-urile. În acest context, brandurile au fost nevoite să își demonstreze puterea, autenticitatea și valorile în fața consumatorilor. La nivel de sales & marketing, agilitatea a fost cea care, la finalul zilei, a contat cel mai mult. Dar ce definește această agilitate în momente de criză? 

Vom afla răspunsul de la speakerii invitați la „Sales & Marketing Conference”:

• LAURA MIHĂILĂ ANDREI, Head of Marketing, BCR;

• CRISTINA AVRAM, Marketing Manager AVON;

• TEODORA JURAVLE, Marketing Director, Electrolux Romania;

• ȘTEFAN STAVROSITU, Director Național Vânzări, Groupama Asigurări România;

• CEZAR GÂRBEA, Business Development Manager Romania, Adria & Slovakia, Brown-Forman ;

• ALINA ZELEZNEAC, Head of Quantitative Research, iSense Solutions;

• ALIN COBILEAC, Business Intelligence/ CPM Team Lead, Senior Software;

CITESTE SI:  Concluziile ultimei ediții de la București a „CFO Conference”

• CĂTĂLIN MOISE, Chief Operations Officer, Stanleybet România;

• AHILE VOINEL, Commercial Director, Cafea Fortuna;

• CĂTĂLIN GEALAPU, Head of Sales, tazz by eMAG.

Evenimentul este moderat de CĂTĂLIN STANCU, Managing Partner, Sfera Business și DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark.

Alte întrebări esențiale ce vor fi adresate pe parcursul conferinței: Cum putem, punând sales & marketing în centrul strategiei, să transformăm mișcările de pe piață, provocate de pandemie, în oportunități de business? Putem discuta despre o nouă normalitate, una digitală? Care este eficiența procesului de vânzare digital față de cel direct, în persoană, la nivel B2B? Cum arată viitorul în acest segment? Ce înseamnă impact pozitiv la nivel de sales & marketing?

Conferința cuprinde o sesiune de prezentări, un panel de dezbatere și vizează: Directori Generali, Directori Comerciali, Directori de Vânzări, Business Development Managers, Directori de Marketing, Trade Marketing Specialists, Directori Generali și de Dezvoltare, Key Account Managers, Antreprenori.

Participarea este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro.ahile