BET
12432.8
1.48%
BET-TR
23567.51
1.48%
BET-FI
51019.08
3.43%
BETPlus
1855.05
1.44%
BET-NG
931.82
0.62%
BET-XT
1084.33
1.59%
BET-XT-TR
2041.73
1.59%
BET-BK
2277.98
1.51%
ROTX
27702.96
1.41%

Banca Transilvania lansează opțiunea „donații contactless” prin POS-uri dedicate

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

În premieră în România, Banca Transilvania lansează opțiunea „donații contactless” prin POS-uri dedicate, încurajand astfel solidaritatea şi implicarea socială, aşa încât – cu ajutorul comunității, Asociației Little People şi fundației Clujul Are Suflet – să poată fi ajutați cât mai mulți copii bolnavi şi tineri care provin din medii sociale modeste.

Banca va avea într-o primă etapă 40 de POS-uri pentru donații în tot atâtea sedii BT din țară, la care se adaugă cele ale partenerilor Asociației Little People, prezente la diferiți comercianți. 5 lei este suma care poate fi donată de fiecare dată cu cardul contactless emis de orice bancă sau cu unul dintre accesoriile de plată din colecția BT Pay: aplicația cu acelaşi nume, stickerul, brățara sau ceasul contactless.

Prin posibilitatea de a dona contactless cu ajutorul POS-urilor dedicate oferim o alternativă modernă unui obicei tradițional, cel de a face donații. Ca parte a comunității, ne bucurăm să aducem tehnologia inclusiv în proiecte de implicare socială. Am numit aceste POS-uri speciale <cutii cu zâmbete> pentru că acest lucru ne dorim: să ajutăm împreună copiii şi tinerii să aibă o viață mai bună”, declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

CITESTE SI:  Banca Transilvania renunță la business-ul de leasing operational

Banca Transilvania ne-a fost alături încă din primele luni de activitate a asociației. Ne bucurăm că ideea POS-urilor pentru donații s-a transformat în scurt timp în realitate. Little People este prima organizație din România care oferă servicii și acces la tehnologii pentru acțiuni care au impact semnificativ în viața copiilor afectați de cancer”, afirmă Shajjad Rizvi, fondator și președinte al Asociației Little People România.

Clujul Are Suflet este cel mai mare proiect de implicare socială a Băncii Transilvania. Prin intermediul său au fost susținuți în decurs de 11 ani peste 2.000 de tineri să îşi cunoască potențialul, să termine studiile, să se (re)califice şi să îşi găsească un loc de muncă. În 2017, peste 20 de adolescenți ajutați de Clujul Are Suflet au promovat bacalaureatul, iar jumătate dintre aceştia au obținut note de peste 8 la examene. Fundația este finanțată de BT, iar prin POS-urile şi cutiile de donații din sediile sale din Cluj-Napoca banca doreşte să implice cât mai multe persoane din comunitate.