BET
10549.44
-1.12%
BET-TR
20510.66
-1.13%
BET-FI
47098.09
-0.44%
BETPlus
1575.63
-1.13%
BET-NG
802.45
-0.3%
BET-XT
933.39
-1.02%
BET-XT-TR
1803.12
-1.03%
BET-BK
1984.47
-0.78%
ROTX
23827.7
-1.44%


Doingbusiness.ro incheie seria de anul acesta a proiectului national Business rEvolution

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Mai mult de 120 de antreprenori si reprezentanti ai companiilor cheie din Mures si din judetele invecinate au participat marti, 28 noiembrie 2017, la conferinta Business rEvolution organizata de Doingbusiness.ro la Targu Mures, eveniment dedicat digitalizarii, managementului peformant si inovatiei.

,,Suntem pentru a doua oara la Targu Mures si am intalnit aici o audienta din ce in ce mai interactiva, vigilenta, si chiar agila. Subliniez agilitatea ca si calitate care face diferenta intre companiile care se adapteaza la schimbarile digitale si vor continua sa se dezvolte si restul firmelor, care se vor zbate sa supravietuiasca pe piata. Metodele de intelegere si de a ajunge la client s-au schimbat fundamental in era digitala si a Internetului iar antreprenorii de aici au inteles ca produsele si serviciile nu se mai vand singure, intr-un mediu din ce in ce mai competitiv si mai bogat in informatii’’ a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Conferinta de la Targu Mures a fost deschisa de Erika Zolyomi – Presedinte al Asociatiei Economistilor Maghiari din Romania, care a evidentiat oportunitatile de dezvoltare a afacerilor prin parteneriate strategice dintre firmele din Romania si companii din regiune, cu suportul AEMR.

Tot in prima sesiune Tudor Galos  – Senior Marketing Consultant Tudor Galos Consulting, a subliniat principalele noutati aduse de noul regulament european de protectie a datelor personale (GDPR) si cum afecteaza acesta practicile de marketing. Printre schimbarile majore aduse de GDPR Tudor Galos a mentionat: dreptul consumatorului la intimitatea personala, securitatea datelor si notificarea prompta a autoritatilor in caz de compromitere a acestora, politici mult mai transparente de utilizare a datelor personale, dar si un training specializat al angajatilor cu privire la normele de privacy.

CITESTE SI:  Nuclearelectrica beneficiază de servicii de Market Maker al Emitentului din partea Wood & Company

Noul regulament va intra in vigoare la 25 mai 2018 si a starnit dezbateri aprinse in cadrul conferintei de la Targu Mures. Laura Sachelarie – Senior Segment Manager Telekom Romania a prezentat audientei modalitatile de optimizare a costurilor prin solutii concrete, eficiente si adaptate fiecarui business, iar sesiunea s-a incheiat cu povestea de succes a unei companii romanesti – Dacia Plant, poveste menita sa dea incredere antreprenorilor prezenti, ca succesul vine negresit daca faci cu placere si cu pasiune ceea ce faci. Acesta a fost sfatul lui Traian Ionescu Heroiu – actionar Dacia Plant, o companie care a reusit sa isi creasca cifra de afaceri, de la primul an de activitate si pana in prezent, de 1000 de ori. 

In cea de-a doua sesiune, Alina Necsulescu, Tax Manager KPMG Romania a dezbatut cu audienta cele mai noi modificari fiscale si impactul lor asupra afacerilor, iar Dumitru Ion, CEO Kompass Romania a identificat piata potentiala printr-o analiza a firmelor romanesti bazata pe rezultatele raportate pentru 2016, si a prezentat antreprenorilor aplicatii inovative pentru cresterea vanzarilor. Sesiunea a fost completata de echipa Valoria, prin descifrarea celor mai eficiente strategii de continut in social media de catre Elena Badea – Managing Partner si a viitorului aplicatiilor CRM, de catre Alexandra Cernian – Trainer & Senior Consultant.

Conferinta de lal Targu Mures s-a incheiat cu un workshop interactiv, sustinut de Elena Badea, care a prezentat antreprenorilor din Mures cele mai noi tendinte si provocari in domeniul resurselor umane, incercand sa raspunda punctual intrebarilor concrete adresate de participanti.