BET
15867.59
-0.04%
BET-TR
32924.12
-0.05%
BET-FI
56581.75
-1.21%
BETPlus
2355.25
-0.07%
BET-NG
1131.76
-0.27%
BET-XT
1355.1
-0.2%
BET-XT-TR
2780.2
-0.21%
BET-BK
2958.19
-0.54%
ROTX
35047.63
-0.79%



ING România – număr de clienți în creștere și o nouă platformă digitală pentru companii, ING Business

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Anul 2018 a adus un start puternic pentru afacerile ING Bank România pe toate segmentele, volume de business mai mari și un număr de clienți în creștere, această evoluție aducand venituri mai mari cu 32% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, de până la 425 milioane RON, precizează un comunicat al băncii.

Astfel, profitul brut a ajuns la 214 milioane RON, cu 95 milioane RON mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut, datorită unei creșteri puternice a veniturilor (de 102 milioane RON), generată de un număr de clienți în creștere pe toate segmentele de business, dar și a unor costuri de risk și operaționale bine controlate, banca înregistrand un profit net de 193 milioane RON.

Totodataă, portofoliul de credite al băncii a ajuns la 21.4 miliarde la finalul lunii martie 2018, mai mare cu 16% față de acum 12 luni, acoperind o cotă de piață de 8,9%, in creștere cu 0.9 puncte procentuale față de martie 2017. Banca are un portofoliul echilibrat între segmentele Corporate și Retail, cu ponderi de 42% versus 58%.

CITESTE SI:  ING Bazar îmbunătăţeşte experiența de shopping online a clienților săi

Segmentul de retail a înregistrat o creștere de 13% a împrumuturilor noi acordate persoanelor fizice, cu o creștere remarcabilă pe segmentul creditelor ipotecare noi, de 35% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Împrumuturile pentru IMM-uri a crescut cu 24%, ajungând la 5.0 miliarde RON.

La finalul lui martie 2018, ING a raportat 623.500 utilizatori ai ING Home’Bank, o evoluție de 25 puncte procentuale, care s-au logat de puțin peste 9 milioane de ori, dintre care în 72% din cazuri de pe dispozitive mobile. Clienții au tranzacționat de 2,42 milioane de ori mai mult, o creștere de 31% comparativ cu aceeași perioadă din 2017, 50% dintre tranzacții fiind făcute de pe dispozitive mobile.

Clienții nu ar trebui să-și consume timpul cu drumuri la bancă pentru fiecare operațiune, ci au nevoie de instrumentele potrivite pentru a-și gestiona banii singuri, așa cum consideră necesar. Valoare adăugată vine tocmai din relația umană extrem de necesară pentru produse mai complexe din portofoliu, pe care clienții noștri o găsesc într-un ING Office, în call center sau în relația cu relationship managerul lor.

Considerăm că produsele online și capacitatea de a le oferi clienților servicii instant, sigure și accesibile vor deveni experiențe cotidiene uzuale în viitorul apropiat, dar avem acum posibilitatea și timpul necesar să le dezvoltăm împreună cu clienții noștri. Acesta este modul în care un furnizor de servicii, fie din domeniul bancar sau oricare altă industrie, poate să rămână relevant în viața de zi cu zi a clienților săi”, a declarat Michal Szczurek, CEO ING Bank România.

Pe segmentul retail, ING Card Complet încă atrage un număr ridicat de conturi de salariu, la un an de la relansarea sa, în principal datorită politicii de zero comisioane, ajungând la o creștere de 24% a portofoliului de consumatori care își încasează veniturile la ING. În categoria microîntreprinderilor, banca a înregistrat o creștere a numărului de clienți de 71%, datorită ING Business Credit Card lansat la finalului anului trecut, care a oferit start up-urilor posibilitatea de a obține o linie de credit instant în orice ING Office, dar și ca rezultat al platformei flexibile de internet integrată în ING Home’Bank.