BET
12631.92
0.49%
BET-TR
24551.29
0.48%
BET-FI
51102.06
0.79%
BETPlus
1882.01
0.43%
BET-NG
975.9
0.52%
BET-XT
1107.38
0.55%
BET-XT-TR
2138.64
0.54%
BET-BK
2306.53
0.56%
ROTX
28889.67
0.62%


Raiffeisen Bank lansează creditul de nevoie personale 100% online, disponibil în 10 minute

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Raiffeisen Bank lanseaza pentru clientii sai noul flux, 100% online, pentru obtinerea unui credit de nevoi personale, Flexicredit. Timpul de aplicare, procesare si obtinere a creditului este de aproximativ 10 minute.

“Flexicredit Online” reprezinta inca un pas important pe care il face Raiffeisen Bank pentru a rasplati loialitatea clientilor sai care prefera servicii digitalizate.

“Toti clientii nostri care detin un cont curent in lei au acces la acest produs de creditare online, oricand si de oriunde, cu o reducere de dobanda de 0,7% din pretul standard. Implementarea fluxului “Flexicredit Online” demonstreza ca Raiffeisen Bank este preocupata sa-si intaresca pozitia pe piata bancara ca partener responsabil si inovator, tinand cont de preferintele clientilor sai” a spus Catalin Munteanu, director executiv, Aria Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

Clientii eligibili pentru Flexicredit Online sunt cei care obtin venituri din salarii si/sau pensii, iar  tranzactia se desfasoara in 5 pasi simpli:

– se autentifica pe www.raiffeisen.ro,
– completeaza informatiile despre creditul dorit (suma, perioada, tip dobanda) si informatiile personale;
– aleg oferta de creditare dorita;
– isi aleg contul lor de la Raiffeisen Bank, unde se va transfera suma aferenta creditului;
– semneaza intreaga documentatie aferenta creditului cu semnatura electronica calificata, iar
banii sunt virati in contul indicat.

CITESTE SI:  5 Pași pe care trebuie să îi faci înainte de a contracta un credit

Din noiembrie 2016 si pana acum, clientii Raiffeisen Bank puteau obtine online preaprobarea creditului de nevoi personale, insa documentatia de credit trebuia semnata intr-o agentie, impreuna cu un reprezentant al bancii. Acum, semnarea intregii documentatii contractuale se realizeaza utilizand semnatura electronica calificata, emisa cu titlu gratuit de catre banca pentru acest scop, iar banii sunt virati automat in contul curent al solicitantului de credit.

Implementarea semnaturii electronice calificate a facut posibil acest flux de creditare complet online, fara nicio interactiune cu un reprezentant al bancii. Semnatura electronica calificata este o semnatura utilizata in mediul digital, care inlocuieste semnatura pe hartie.

Aceasta este emisa de un furnizor de servicii specializate, furnizor care indeplineste conditiile prevazute de Regulamentul (UE) nr. 910/2014 (eIDAS) privind identificarea electronica si serviciile de incredere pentru tranzactiile electronice.