BET
10908.72
-0.32%
BET-TR
21209.58
-0.32%
BET-FI
46961.54
-0.25%
BETPlus
1630.28
-0.33%
BET-NG
835.5
-0.22%
BET-XT
963.33
-0.36%
BET-XT-TR
1861.05
-0.37%
BET-BK
2059.96
-0.27%
ROTX
24597.74
-0.4%


Telekom Banking, cel mai nou proiect financiar digital din România

Autor: Financial Market
Timp de citit: 3 minute

Noile tehnologii din sfera digitalizării sunt cele care permit băncilor să ofere noi servicii adresate celor care caută soluții simple, eficiente și croite pe măsura așteptărilor lor. Dacă până de curând lumea serviciilor bancare era percepută ca fiind una care stătea sub semnul rigidității, în prezent, tehnologiile din sfera „internet of things” oferă băncilor capacitatea de a dobândi o flexibilitate care poate deveni reper și pentru alte tipuri de afaceri.

În acest sens, Telekom Banking, cel mai nou proiect financiar digital din România, dezvoltat în cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania şi Alior Bank, una dintre cele mai mari bănci din Polonia, urmăreşte nevoile consumatorilor de produse şi servicii rapide, uşor de utilizat, oriunde şi oricând.

Telekom Banking reprezintă respectarea promisiunii făcute de Telekom Romania în a susține libertatea creatoare a clienților şi a partenerilor săi, în tot ceea ce fac. După eliberarea internetului, vine rândul serviciilor de banking. Când vorbim despre Telekom Banking, vorbim despre o ofertă de servicii bancare dornică să răspundă așteptărilor fundamentale ale clienților săi; este vorba despre servicii bancare gândite să prețuiască și să valorifice potențialul creativ al clienților săi.

Suntem bucuroși că, prin intermediul parteneriatului cu Alior Bank, ne plasăm acum în avangarda serviciilor de banking, simple și ușor de folosit. Ceea ce ne propunem este să oferim servicii pe măsura noii culturi IT&C în care trăim, în prezent. A te pune la punct cu toate posibilitățile pe care noile tehnologii ți le oferă înseamnă să fructifici posibilitatea de a fi inovativ în fiecare zi. Experienţa bancară a Alior Bank și viziunea tehnologică și inovativă adusă de Telekom Romania au făcut posibilă nașterea unei oferte de servicii bancare dedicate persoanelor fizice, capabile să modeleze viitorul segmentului financiar-bancar din România”, precizează Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.

Intr-o primă fază, prin intermediul noului serviciu se vor putea deschide conturi curente, carduri de debit, depozite și un serviciu de schimb valutar online, urmând ca în faza următoarea să fie lansata si oferta de credite destinata persoanelor fizice. Spre exemplu, contul curent poate fi solicitat online, pe www.telekombanking.ro, fie direct prin aplicația pentru mobil sau vizitând unul dintre magazinele Telekom și Germanos. Totodată, procesul inițiat online de deschidere a unui cont poate fi finalizat prin transmiterea gratuită prin curier a documentelor necesare deschiderii contului.

CITESTE SI:  Bittnet propune acționarilor o nouă majorare a capitalului social cu aporturi noi și creanțe din tranzacțiile M&A

Platforma de Schimb Valutar Online, va pune la dispozita clientilor un curs de schimb avantajos, pentru zece valute, actualizat în timp real, la un interval de maxim 10 secunde (în timpul zilelor lucrătoare). De asemenea, clienții pot stabili în detaliu condițiile în care vor să efectueze schimburile valutare – de ex., își pot seta data și ora la care doresc să efectueze schimbul valutar și nivelul cursului de schimb la care doresc să se efectueze tranzacția.

Nu în ultimul rând, opțiunea “Pay later” (Plătește mai târziu) îi permite clientului să efectueze schimburi valutare fără să aibă întreaga sumă disponibilă. Este necesar să dețină cel puțin 5% din suma tranzacționată, urmând ca în maxim două zile lucrătoare să asigure diferența necesară pentru finalizarea tranzacției.

Cu Telekom Banking, clienții pot beneficia și de o aplicație de mobil modernă – o soluție care se concentrează pe o abordare de tip omnichannel, reprezentând o integrare deplină a aplicației mobile și a platformei de internet banking. Odată cu lansarea platformei Internet Banking, la începutul lunii noiembrie, clienții vor obține o experiență unică, regăsind integrate complet și coerent toate informațiile despre produsele și serviciile folosite de ei.

Totul este centrat pe confort și ușurință în utilizare (cele mai frecvent utilizate funcții sunt amplasate intuitiv, la îndemână), precum și pe soluții inovatoare realizate în linie cu nevoile clienților. Alior Bank a dezvoltat un sistem care elimină barierele și stabilește un nou standard pentru excelența bancară digitală.