BET
10994.22
1.77%
BET-TR
21375.6
1.77%
BET-FI
47621.86
0.77%
BETPlus
1641.28
1.79%
BET-NG
846.73
0.66%
BET-XT
971.15
1.6%
BET-XT-TR
1876.15
1.6%
BET-BK
2060.87
1.94%
ROTX
24931.93
1.73%


Unilever are cele mai multe branduri in top 50 Kantar Worldpanel

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Unilever este compania cu cele mai multe branduri în top 50 Kantar Worldpanel, cu un număr de 13 branduri cele mai cumpărate, dintre care nouă sunt branduri sustenabile

. Analiza FMCG măsoară ce branduri sunt cumpărate cel mai des de cei mai mulţi consumatori din întreagă lume. Studiul ia în calcul aproximativ un miliard de gospodării şi 300 de miliarde de decizii de cumpărare la nivelul a 39 de ţări.

Brandurile Unilever printre care Knorr, Dove, Lux şi Sunlight se află în top 20, iar Lifebuoy, lider mondial în categoria săpun dezinfectant, se clasează pe locul 3. Ceaiul Brooke Bond al Unilever este o prezenţa nouă în acest top. Sunlight se află şi el în topul produselor de îngrijire pentru casă, iar Dove înregistrează cel mai mare număr de noi clienţi noi în portofoliu: 14 milioane de noi gospodării.

‘Vedem din ce în ce mai des cum oamenii vor să cumpere de la companii şi branduri care nu comercializează doar produse la un preţ corect, ci care se şi aliniază cu valorile lor. Experienţă noastră confirmă că brandurile ale căror produse şi misiuni răspund la aceste nevoi sunt mult mai puternice şi au o creştere rapidă. Business-ul nostru e condus prin investiţie, inovaţie şi sustenabilitate. Vom continuă să investim în brandurile noastre pentru a le asigura creşterea, popularitatea şi beneficiile pentru consumatori, dar ne vom asigura mereu că au şi o contribuţie pozitivă pentru mediu şi societate’, arată Keith Weed, Unilever Chief Marketing şi Communications Officer, într-un comunicat remis AGERPRES.

CITESTE SI:  Bittnet propune acționarilor o nouă majorare a capitalului social cu aporturi noi și creanțe din tranzacțiile M&A

Consumatorii sunt din ce în ce mai atraşi de brandurile cu misiune socială. Unilever a anunţat că brandurile sale sustenabile se dezvoltă cu 50% mai rapid faţă de celelalte şi asigura mai mult de 60% din creşterea companiei din anul 2016.

Recent, Unilever s-a situat în topul GlobeScan/SustainAbility Leaders Brand Report pentru al şaptelea an consecutiv. Acest clasament include companii, ONG-uri şi guverne pe care experţii le consideră lideri în domeniul sustenabilităţii.

Cele 13 branduri Unilever clasate în top 50 Kantar Worldpanel sunt următoarele: Lifebuoy (locul 3), Sunsilk (locul 10), Knorr (locul 11), Dove (locul 12), Lux (locul 13), Sunlight (locul 14), Pepsodent (locul 18), Surf ( locul 27), Rexona (locul 28), Vim (locul 29), Brooke Bond (locul 34), Close Up (locul 42) şi Lipton (locul 48).

Unilever este unul dintre cei mai importanţi furnizori mondiali de alimente şi produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de ţări, ajungând la 2 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 169,000 de angajaţi şi a generat vânzări în valoare de 53,3 miliarde euro în 2015. Peste jumătate(58%) din resursele companiei sunt îndreptate către pieţele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreagă lume.

Foto: unilever.ro