BET
16916.77
0.2%
BET-TR
35100.25
0.2%
BET-FI
60080.25
-0.68%
BETPlus
2499.66
0.19%
BET-NG
1208.3
0.15%
BET-XT
1441.28
0.09%
BET-XT-TR
2956.87
0.09%
BET-BK
3112.19
0.07%
ROTX
37143.52
0.22%


Clienții ING au acum posibilitatea să-și refinanțeze creditele de nevoi personale în aplicația Home’Bank

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

După lansarea creditului de nevoi personale online, ING aduce o îmbunătățire produsului deja existent din Home’Bank, permițând clienților să refinanțeze creditele de nevoi personale sau ExtraROL-urile într-un singur împrumut, cu o rată fixă lunară pentru cinci ani, astfel încât să poată obține suma dorită.

Opțiunea de refinanțare poate fi accesată intrând în procesul existent de obținere a creditului de nevoi personale din ING Home’Bank. Clienții parcurg aceleași interogări la ANAF și Biroul de Credite pentru a verifica eligibilitatea și suma pentru care se încadrează comparativ cu cea solicitată.

Opțiunea de refinanțare le apare momentan numai acelor clienți care au deja produse ca ExtraROL sau credite de nevoi personale și pentru care refinanțarea are sens în vederea obținerii sumei dorite.

Produsele de creditare selectate pentru refinanțare vor fi dintre cele care favoriează clientul să obțină valoarea dorită (ținând cont de termenul acestora, valoarea, ratele lunare etc.). Fiind parte din fluxul procesului de creditare online, opțiunea nu se adresează momentan și clienților ING care își doresc doar refinanțarea datoriilor existente. Această solicitare poate fi adresată în continuare în oricare office ING.

Înainte de aprobarea refinanțării, clienții vor primi o simulare a noului împrumut, pașii care succed apoi fiind aceiași ca în cazul unui împrumut de nevoie personale online obișnuit, folosind semnătura digitală și transferând suma imediat în contul clientului. Întregul proces durează aproximativ 15 minute.

CITESTE SI:  Buget BRD 2024: Creștere moderată a venitului net bancar determinată de creșterea veniturilor din dobânzi

Procesele de verificare și condițiile de acordare sunt exact aceleași ca la o refinanțare într-un office ING.
Clienții vor putea verifica toate condițiile și informațiile legate de refinanțare în cadrul procesului și în documentele trimise pe adresa de e-mail pentru a lua o decizie informată atât cu privire la opțiunile de refinanțare (data aprobării, a maturității, rate lunare, costuri de refinanțare), cât și cu privire la condițiile noului împrumut (dobândă, sumă totală returnată prin DAE, comision de analiză sau oricare alte taxe).

Creditul de nevoi personale disponibil complet online a deschis ușa către o mulțime de posibilități, folosind semnătura electronică și verificările automatizate în baze de date din terțe părți, cu aprobarea clinților ING. Acesta este doar încă un pas în promisiunea unei bănci digitale pe care am făcut-o clienților noștri, oferindu-le un control mai bun al banilor lor. Bankingul online nu ar trebui să fie numai despre tranzacții la îndemână, ci și un mod de a avea o vizibilitate mai bună a portofoliului de produse financiare, un control al propriilor fonduri, în timp ce poți aloca, din confortul propriei case, timpul necesar pentru a citi și a te informa cu privire la deciziile tale financiare,” a declarat Javier Mones Pita, directorul de Retail Banking ING Bank România


 

[ajax_load_more]