BET
12082.45
0.34%
BET-TR
23504.54
0.34%
BET-FI
49481.18
-0.39%
BETPlus
1805.68
0.33%
BET-NG
910.56
0.26%
BET-XT
1048.09
0.22%
BET-XT-TR
2026.38
0.22%
BET-BK
2277.11
-0.04%
ROTX
26840.74
-0.01%


5 Trenduri care schimbă experiența bancară pe telefonul mobil

Autor: Andreea Porojan
Timp de citit: < 1 minute

În 1994, Bill Gates afirma că „avem nevoie de servicii bancare, dar nu mai avem nevoie de bănci”. La acea vreme, el chiar a numit băncile „dinozauri” și a prevăzut că tehnologia va conduce la dispariția lor. Dar în loc să dispară, dinozaurii au evoluat. Cuvântul cheie este „evoluție”.

Experții Gartner susțin că, până în 2030, 80% dintre companiile din domeniul financiar vor înceta să existe, vor dispărea fie din cauza concurenței intense, a schimbărilor în comportamentul clienților sau cel mai probabil datorita inovării tehnologice.

Pentru a supraviețui, companiile financiare (nu numai băncile) trebuie să se transforme permanent folosind tehnologia, acest aspect fiind valabil mai ales în ceea ce priveste serviciile financiar-bancare disponibile de pe telefonul mobil (mobile banking).

Cum ar trebui să arate o aplicatie de mobile banking în 2019, astfel încât să ajungă să mai existe în 2030? Iată care sunt tendințele, conform experților citați de Finextra și alte site-uri similare de profil:

1. Biometrie: utilizatorii s-au săturat să-și amintească parolele


 

[ajax_load_more]