BET
9539.91
-0.19%
BET-TR
15269.07
-0.19%
BET-FI
42145.33
-0.02%
BETPlus
1423.08
-0.19%
BET-NG
776.07
-0.07%
BET-XT
861.24
-0.15%
BET-XT-TR
1387.66
-0.15%
BET-BK
1760.84
0.07%
ROTX
19906.95
-0.19%

5 Trenduri care schimbă experiența bancară pe telefonul mobil

Autor: Andreea Porojan
Timp de citit: 1 minute

În 1994, Bill Gates afirma că „avem nevoie de servicii bancare, dar nu mai avem nevoie de bănci”. La acea vreme, el chiar a numit băncile „dinozauri” și a prevăzut că tehnologia va conduce la dispariția lor. Dar în loc să dispară, dinozaurii au evoluat. Cuvântul cheie este „evoluție”.

Experții Gartner susțin că, până în 2030, 80% dintre companiile din domeniul financiar vor înceta să existe, vor dispărea fie din cauza concurenței intense, a schimbărilor în comportamentul clienților sau cel mai probabil datorita inovării tehnologice.

Pentru a supraviețui, companiile financiare (nu numai băncile) trebuie să se transforme permanent folosind tehnologia, acest aspect fiind valabil mai ales în ceea ce priveste serviciile financiar-bancare disponibile de pe telefonul mobil (mobile banking).

Cum ar trebui să arate o aplicatie de mobile banking în 2019, astfel încât să ajungă să mai existe în 2030? Iată care sunt tendințele, conform experților citați de Finextra și alte site-uri similare de profil:

1. Biometrie: utilizatorii s-au săturat să-și amintească parolele