BET
16878.57
-0.03%
BET-TR
35020.98
-0.03%
BET-FI
60561.4
0.12%
BETPlus
2494.21
-0.03%
BET-NG
1206.85
0.03%
BET-XT
1439.78
-0.01%
BET-XT-TR
2953.79
-0.01%
BET-BK
3108.86
-0.03%
ROTX
37081.34
0.05%


Dai-Tech, deţinătoarea brandului nJoy, anunţă o creştere a cifrei de afaceri cu 47% în 2021

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Dai-Tech SA, care deţine nJoy, brandul românesc de echipamente şi soluţii IT&C de protecţie a echipamentelor electrice şi electronice, lider pe piaţa autohtonă de UPS (sisteme neîntreruptibile de alimentare cu energie), a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 25,15 milioane de lei (5,09 milioane de euro), în creştere cu 47% faţă de 2020.

Având o experienţă de peste 20 de ani, echipa Dai-Tech este deschisă la accesarea de noi surse de finanțare, fie de tip private equity, fie prin listarea pe Bursa de Valori București. Atragerea unui investitor strategic în acționariat, preferabil cu know-how în dezvoltarea companiilor industriale, ar accelera ritmul de creștere, pe o piață cu multe oportunități.

Sub brandul nJoy sunt produse echipamente electrice şi soluţii eficiente de back-up electric, care pot fi folosite atât de utilizatorii casnici, dar şi pentru orice tip de arhitectură electrică complexă, pentru spații de birouri, rezidențiale, comerciale sau industriale.

Dai-Tech, prin soluţiile sale nJoy, poate susţine procese complexe de producţie de tip OEM (Original Equipment Manufacturer) şi ODM (Original Design Manufacturing) pentru cei care doresc produse personalizate, prin adaptarea unor produse existente sau crearea unor noi concepte.

De asemenea, compania poate asigura suport în orice etapă a procesului de producție, de la schiţa de produs până la integrarea soluției în mediul propriu-zis, oferind produse la standarde de calitate înalte, la preţuri competitive.

Strategia actuală de business nJoy este de a sprijini întregul proces de dezvoltare a unei soluții de back-up electric, de la ideea inițială până la implementarea, finalizarea şi integrarea ei într-o structură deja existentă – fie că este vorba de private labelling, modificarea unui produs existent sau crearea unui produs complet nou.

CITESTE SI:  Revolut devine prima bancă din România care lansează eSIM

Am înregistrat vânzări foarte bune ale produselor noastre nJoy, atât în ţară, cât şi pe celelalte piețe unde suntem prezenţi, iar evoluţia pieţei globale ne oferă motive să fim optimişti în continuare.

Dacă ne gândim la industrii de vârf, pentru care o secundă fără alimentare electrică poate duce la pagube considerabile, până la faptul că tot mai mulţi oameni lucrează de acasă şi au nevoie permanent să fie conectaţi la o sursă de energie, putem realiza rolul echipamentelor de tipul celor produse de noi în asigurarea unei nevoi vitale.

Produsele noastre sunt destinate să protejeze echipamentele electronice în situația unei căderi de curent de durată scurtă sau medie, provocate fie de furtuni, fluctuații majore de tensiune sau pene de curent.

Am creat sute de produse performante, care au la bază tehnologii de ultimă oră, respectând cele mai înalte standarde internaţionale de calitate şi sustenabilitate”, a declarat Adorian Demeter, fondator şi General Manager al Dai-Tech.

Dai-Tech optimizează continuu producţia proceselor sale, folosind tehnologii prietenoase cu mediul şi reciclând într-un mod eficient deşeurile. Echipamentele nJoy respectă standardele RoHS (Directiva 2011/65/UE), valabile pentru toate produsele electrice și electronice puse în vânzare pe teritoriul Uniunii Europene.

Certificarea include prevederi care interzic utilizarea de materiale şi substanţe considerate periculoase în procesul de producţie şi reciclare şi pentru mediul înconjurător.

Conform unui studiu al companiei de cercetări de piață, GfK, şi coroborat cu rapoartele interne ale Dai-Tech din 2020, brandul nJoy este alegerea numărul 1 a consumatorilor din România la categoria de echipamente UPS.