BET
17043.94
0.68%
BET-TR
35364.14
0.68%
BET-FI
60570.79
-0.21%
BETPlus
2513.62
0.63%
BET-NG
1229.09
0.99%
BET-XT
1453.76
0.58%
BET-XT-TR
2982.52
0.58%
BET-BK
3114.87
0.34%
ROTX
37446.19
0.67%



MOCAPP lansează L!NK, o soluție tech inovatoare pentru piața eCommerce europeană

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

MOCAPP, cea mai mare platformă de Influencer Marketing din România, lansează o nouă soluție tech adresată jucătorilor din eCommerce din piața internațională.

Noua aplicație L!NK folosește un algoritm unic, care scanează în mod anonim bazele de clienți ale magazinelor online și le permite acestora să descopere care dintre clienții lor sunt populari în Social Media și pot fi implicați cel mai eficient în campanii de promovare, loializare, afiliere, vânzări.

Investiția inițială în dezvoltarea L!NK se ridică la 120.000 euro, iar startup-ul își propune să atragă clienți din 30 de țări și să intre pe break-even pe acest produs după primul an de la lansare.

“În 2021 ne-a făcut debutul pe piețele din Spania, Polonia, Cehia și Bulgaria, iar anul acesta țintim toată piața europeană cu ajutorul acestei noi aplicații proprietare.

L!NK este un produs de tehnologie bazat pe o cercetare complexă a trendurilor globale și a comportamentului consumatorilor digitali și aduce echipelor de marketing puterea să își crească impactul campaniilor de vânzări, să atragă noi clienți și să îmbunătățească nivelul de încredere în brand, indiferent de localizarea geografică a consumatorilor sau de dimensiunea bazelor de date”, spune Florin Grozea, managerul MOCAPP.

Cu ajutorul aplicației instalate în panoul de control al magazinului online, brandurile pot identifica și monitoriza fără efort care dintre clienții lor sunt influenți în Social Media și pot deveni ambasadori cu credibilitate și impact.

Automatizarea acestor procese înseamnă economie majoră de timp în gestionarea bazelor de clienți, scanarea rapidă a sute de mii de date, respectiv posibilitatea de a reacționa și interacționa în timp real cu influencerii care apreciază magazinul și cumpară produsele în mod natural.

Algoritmul proprietar L!NK este unic în Europa și are potențial de înregistrare ca patent internațional. Software-ul nostru agregă în timp real date complexe, le analizează și divizează detaliile despre fiecare client în 40 de puncte de analiză, pentru a compune un sistem de scoring care în acest moment are o acuratețe de 98.5%.

Procentul crește pe măsură ce algoritmul scanează mai multe date și estimăm că va ajunge la 99.9% după pragul de 1 milion de scanări, pe care îl vom atinge în iunie-iulie 2022”, menționează Cosmin Gheorghilă, Lead Developer MOCAPP.

CITESTE SI:  Centrele de inovare digitală vor beneficia acum de aceleași avantaje precum incubatoarele de afaceri

Aplicația este compatibilă cu orice magazin online din Shopify, cea mai cunoscută platformă de eCommerce din lume.

Piața globală Shopify este estimată la peste 200 miliarde dolari pe an, cu 3.6 milioane de companii din 150 de țări care folosesc platforma canadiană.

Versiunea de start L!NK a fost deja validată de peste 100 de magazine online din Marea Britanie, Italia, Brazilia, Canada, Statele Unite ale Americii și România, care au instalat-o în primele săptămâni de la lansare. Câteva testimoniale din partea clienților sunt disponibile aici: https://mocapp.net/link.

Pentru dezvoltarea afacerii, MOCAPP a atras, în ultimii 2 ani, peste 600.000 de euro de la investitori privați, inclusiv de la Roca X și Netopia, în mai multe runde de finanțare.

Următorul pas în strategia de creștere a startup-ului este intrarea companiei pe piața din UK, liderul european în comerțul online, demers pe care intenționează să îl finanțeze printr-o nouă rundă de investiții în 2022.

Anul trecut MOCAPP a realizat o cifră de afaceri de aproape 200.000€, iar platforma a rulat campanii în valoare de 470.000€. Tot în 2021, numărul influencerilor prezenți în MOCAPP a depășit 1.000 de nume din 9 țări.

MOCAPP, unul dintre primele startup-uri de tehnologie in marcom lansate în Romania, este condus de către antreprenorul Florin Grozea.

Alături de el, în dezvoltarea afacerii au investit Cătălin Chiș (antreprenor în tehnologie și marcom), 57 investitori privați (campanie de crowdfunding Seedblink), respectiv 2 fonduri de investiții.