BET
9713.16
-0.2%
BET-TR
15546.31
-0.2%
BET-FI
44809.75
0.49%
BETPlus
1450.15
-0.19%
BET-NG
789.75
0.15%
BET-XT
886.19
0.03%
BET-XT-TR
1427.91
0.03%
BET-BK
1836.01
0.25%
ROTX
20311.02
-0.18%

Noile trenduri în digitalizarea pieței de retail: omni-experiența, cumpărăturile inteligente, engagementul și activismul

Autor: Financial Market
Timp de citit: < 1 minute

• Pentru 70% dintre Millennials (18-37 ani) este important ca magazinele să ofere servicii de realitate virtuală sau vizualizare digitală;

• 57% dintre Millennials și-au exprimat interesul de a cumpăra alimente direct prin intermediul unui frigider inteligent, care să-i atenționeze atunci când alimentele se termină;

• Pentru aproximativ jumătate dintre consumatori este important ca retailerii și brandurile să personalizeze e-mailurile și alte informații de marketing bazate pe alegerile și achizițiile lor anterioare;

• 81% dintre consumatorii intervievați consideră că este important ca retailerii și brandurile să se angajeze în inițiative de responsabilitate socială.

Conform studiului internațional “Global Consumer Report, 2019” realizat de catre TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Sud-Est, și Architected Business Solutions (ABS), parte din Logo Group și membru al Ebeltoft Group, tendințele care se fac remarcate în acest segment sunt: omni-experiența, cumpărăturile inteligente, engagementul și activismul.

Omni-experiența