BET
16928.98
0.59%
BET-TR
35125.6
0.59%
BET-FI
60700.98
0.95%
BETPlus
2497.77
0.56%
BET-NG
1217.08
0.61%
BET-XT
1445.33
0.66%
BET-XT-TR
2965.22
0.66%
BET-BK
3104.2
0.52%
ROTX
37198.07
0.62%



Telinfinity în colaborare cu PayByFace® revoluționează piața de plăți în România și la nivel global

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Telinfinity în colaborare cu PayByFace® își propune să îmbunătățească modul în care se fac plățile prin folosirea selfie-urilor pentru fiecare tip de plată din România.

Cele doua companii doresc să contribuie la progresul tehnologic oferind o soluție care vine în continuarea trendului mondial de mobile commerce.

Totodată potrivit specialiștilor în domeniu, atât măsurile biometrice cât și plățile prin intermediul selfie-urilor au început să devină mult mai sigure decât folosirea clasică a parolelor conturilor pentru că au mai multe elemente de securitate.

Telinfinity este o companie ce a devenit lider pe piața sistemelor inovative de apelare și comunicare din România.
Prin tehnologia oferită, simplifică și îmbunătățește viața oamenilor, totodată ajutând la creșterea eficienței și a profitabilității companiilor ce o folosesc. Utilizarea acestor produse hightech, duce la creșterea performanței în mod considerabil. Produsele sunt folosite de cele mai importante companii din toată lumea, precum IKEA, LIDL, Marriott, Radisson, etc.

Cine se aseamănă se adună” spune Daniela Bogdescu, fondator Telinfinity, care printr-o întâmplare fericită l-a cunoscut pe Mihai Draghici fondator PayByFace. “Împărtășim o viziune comună și reușim să ne completăm foarte bine așa că am decis să colaborăm în acest proiect’ afirmă Daniela Bogdescu.

Telinfinity se va ocupa de extinderea în piața din România a aplicației PayByFace® devenind unica firmă distribuitoare.

PayByFace® este compania fondată de Mihai Drăghici și Shefket Robelli. Mihai Drăghici a locuit 35 de ani în America acumulând o experiență semnificativă în zona tehnică și de software, iar acum s-a întors pentru a aduce inovație și în România.

Aș vrea la un moment dat să-i învăț pe studenții din România, care vor să plece în strainatate, că pot face ceva aici, că pot rezolva probleme in România, pe pământul lor, nu în altă parte’’, spune Mihai Drăghici fondator PayByFace.

PayByFace, un startup fintech românesc, cu marcă înregistrată (în registrul european EUIPO), a fost concepută pentru a fi implementată în mai multe industrii și pe lângă faptul că reușește să simplifice plățile, comercianții își pot scădea totodată costurile utilizând această soluție.

CITESTE SI:  STUDIU Accenture: Inteligența Artificială Generativă ar putea crește productivitatea angajaților din domeniul bancar

De exemplu, în retail, un client intră în supermarket, își face cumpărăturile și apoi se așază la o casă în care poate plăti singur, doar printr-un selfie, urmând ca la acea casă specială să primească și discount pentru că a efectuat plata în acest mod.

O altă situație poate fi într-un restaurant, clientul constată că și-a uitat portofelul și telefonul acasă sau în mașină așa că situația inconfortabilă se poate rezolva rapid, doar cu un selfie în locație.

Exemplele pot continua: in benzinărie, într-un magazin de haine, de mobilă, bricolaj, etc., oriunde o persoană face o plată, simplificând astfel tot procesul prin care banii ajung de pe cardul clientului in contul comerciantului. De asemenea plățile vor fi și mai ieftine ținând cont că operațiunile prin PayByFace® sunt realizate prin sistemele euplătesc.ro aici in Romania.

Companiile ce adoptă această tehnologie inovativă beneficiază de un sistem de digital advertising network și posibilități variate de loializare și fidelizare a clienților.

PayByFace® folosește certificatul biometric PAS 499 prin sistem facebanx.com și este în acord cu directiva PSD2 (Payment Services Directive),ceea ce face ca întregul sistem să ofere o experiență utilizatorilor rapidă, eficientă și sigură folosind două elemente de securitate pentru autentificare (selfie și codul pin secret). Utilizatorul plătește prin aplicația PayByFace® a comerciantului instalată pe un dispozitiv iPad din magazin.

Un raport al companiei JuniperResearch din 2016, citat de Agerpres, argumentează faptul că biometria este tehnologia care va transforma eCommerce-ul (plata cu cardul sau cu telefonul prin NFC). Un alt studiu efectuat de Visa a arătat că peste două treimi dintre clienții europeni doresc să utilizeze metode biometrice atunci când efectuează plăți.

Foto credit: www.paybyface.io


 

[ajax_load_more]