BET
8409.7
-1.2%
BET-TR
11438.66
-1.2%
BET-FI
38165.1
-1.03%
BETPlus
1260.4
-1.2%
BET-NG
705.35
-1.35%
BET-XT
775.8
-1.28%
BET-XT-TR
1074.49
-1.29%
BET-BK
1653.92
-1.44%
ROTX
17337.56
-1.18%

ING România a schimbat conducerea diviziei de retail

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

În urma rezultatelor obținute de divizia de retail ING România, Daniel Manibardo Llano a fost numit Head of Retail la ING DiBa din Germania, una dintre principalele piețe ale grupului ING.

Javier Montes Pita

Noul director de retail din România va fi Javier Montes Pita, în prezent Executive VP Retail Customers în ING Spania.

Divizia de retail ING România a fost extrem de activă în ultimii ani, cu produse lansate în premieră, un număr de clienți în creștere și cu o mai mare integrare a digitalului în experiența de banking a clienților.

În 2015, ING a lansat în România primul credit de nevoi personale instant, ceea ce a dus la triplarea vânzărilor pe acest produs. Din 2017, creditul a devenit disponibil online prin introducerea semnăturii electronice. De asemenea, clienții au astăzi la dispoziție o nouă versiune Home’Bank, la ING Bazar – platforma care îți oferă reduceri la comercianți și ING Point – un nou canal de distribuție în țară.

Viziunea lui Daniel Llano a influențat modul de abordare a experienței clienților noștri. Toate produsele și platformele ING sunt gândite din perspectiva digitalizării și a disponibilății instant.

A fost o reală bucurie să îl avem pe Daniel în România și să-l susținem în crearea unei echipe de specialiști cu expertiză diferită și cu abordare inovativă a serviciilor bancare și a experienței pe care clientul ar trebui să o aibă. Iar businessul diviziei de retail aproape s-a triplat în această perioadă”, sumarizează Michal Szczurek, CEO ING Bank România, activitatea diviziei ING dedicată persoanelor fizice.

CITESTE SI:  Pregatita pentru vanzare, Piraeus Bank a inchis anul 2016 cu o pierdere de peste 6 mil EUR

Noul Head of Retail va fi Javier Montes Pita care în prezent este Executive VP Retail Customers în ING Spania. Cu o experiență de 17 ani în ING Group, Pita a fost Client Intelligence Manager la ING Direct Headoffice, și a condus echipele de Produse de Economii și Investiții și Strategii și Campanii pentru Clienți.

ING continuă strategia de digitalizare și de creare a unui nou model de banking, mai simplu, mai rapid și mai sigur pentru clienți. Sunt convins că experiența lui Javier va contribui semnificativ la construirea unui astfel de model în relația cu clienții noștri și sunt entuziasmat să fim o echipă”, a completat Michal Szczurek.