BET
10549.44
-1.12%
BET-TR
20510.66
-1.13%
BET-FI
47098.09
-0.44%
BETPlus
1575.63
-1.13%
BET-NG
802.45
-0.3%
BET-XT
933.39
-1.02%
BET-XT-TR
1803.12
-1.03%
BET-BK
1984.47
-0.78%
ROTX
23827.7
-1.44%


Fashion Days simplifica achizitia produselor vestimentare si de incaltaminte

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Retailerul online de modă Fashion Days a lansat Fit Finder, un instrument care le recomandă clienţilor ce măsură li se potriveşte pentru îmbrăcăminte şi încălţăminte.

Fit Finder, practic un consilier virtual pentru cei care cumpără online obiecte vestimentare şi încălţăminte, ajută clienţii să se hotărască mai repede asupra produsului comandat, reduce procentajul produselor eliminate din coşul de cumpărături înainte de plasarea comenzii şi creşte rata de conversie, susţine compania.

Opţiunea a fost testată cu succes în ultimele luni, într-un proiect pilot şi a inclus un număr limitat de produse. Începând cu luna aprilie, Fit Finder este accesibil clienţilor Fashion Days pentru produsele disponibile din categoriile de îmbrăcăminte şi încălţăminte, prin versiunea de desktop a site-ului.

‘Această tehnologie simplifică modul în care clienţii îşi aleg hainele şi încălţămintea şi poate fi privită chiar ca un consilier virtual. Pentru clienţii Fashion Days este cel mai uşor acum să comande măsura potrivită şi să se bucure de confortul shopping-ului online, fără să îşi facă griji că produsul pe care şi-l doresc nu li se potriveşte’, spune Robert Berza, manager general Fashion Days.

Opţiunea a fost implementată la nivelul întregului site în urma rezultatelor proiectului pilot desfăşurat în perioada decembrie 2016 – martie 2017, pe versiunea de desktop a platformei Fashion Days. În acest interval, rata de conversie pentru sesiunile de shopping ale clienţilor care utilizau Fit Finder pentru a-şi afla măsura potrivită a fost mai mare cu aproximativ 10% faţă de situaţiile în care nu a fost folosit. Din datele disponibile în perioada analizată, profilul clientului care a utilizat Fit Finder este orientat spre achiziţie. Astfel, din totalul produselor adăugate în coş de clienţii Fashion Days care au utilizat Fit Finder, doar 22,7% au fost eliminate înainte de finalizarea cumpărăturilor. În acelaşi timp, procentajul de produse eliminate din coş înainte de finalizarea achiziţiei de către clienţii care nu au utilizat acest instrument a fost de 77,2%.

Interesul pentru completarea profilului a fost similar pentru femei şi bărbaţi, 72% dintre femeile, respectiv 67% dintre bărbaţii care au primit recomandarea de a folosi Fit Finder au făcut-o.

Pentru a primi sugestii pentru măsura potrivită la haine şi încălţăminte, clienţii îşi pot crea în platforma Fashion Days un profil care cuprinde informaţii legate de vârstă, greutate, înălţime, forma siluetei, măsura pe care o poartă în mod obişnuit la încălţămintea de la anumite branduri. Pe baza acestor informaţii şi în funcţie de brandul ales, Fit Finder le sugerează clienţilor măsura care a fost comandată cel mai des şi cu cea mai mică rată de retur de către persoane cu profil similar.

Recomandările Fit Finder sunt făcute pe baza unui algoritm de top în industria de fashion, care analizează informaţii de la peste 15.000 de branduri internaţionale şi 250 de milioane de date de achiziţii şi retururi plasate la nivel global. Algoritmul se bazează şi pe analiza detaliată a potrivirii între branduri pentru 10 milioane de obiecte vestimentare şi de încălţăminte.

Sursa: Agerpres