BET
16864.29
-0.09%
BET-TR
34991.35
-0.09%
BET-FI
60119.58
0.02%
BETPlus
2491.73
-0.14%
BET-NG
1203.47
0.1%
BET-XT
1436.79
-0.09%
BET-XT-TR
2947.66
-0.09%
BET-BK
3105.65
-0.03%
ROTX
37038.36
-0.05%


Glami.ro, catalogul european de fashion se lanseanza in Romania in luna iunie

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Platforma online Glami, catalogul european de fashion prezent în şapte ţări, îşi pregăteşte intrarea pe piaţa din România şi îşi va lansa operaţiunile la mijlocul lunii iunie 2017 potrivit unui comunicat al Fashion Inspiration Group, compania care deţine Glami.

Platforma conectează cumpărătorii cu magazinele online preferate şi va oferi cumpărătorilor online de fashion o opţiune all-inclusive şi posibilitatea de a trece în revistă sute de mii de produse şi de a alege pe cele optime pentru necesităţile şi bugetul lor.

Magazinele online de fashion care operează în România, fie că sunt internaţionale sau locale, vor putea să se înscrie pe Glami.ro gratuit. Platforma Glami este o inter-conexiune între magazinele de fashion şi cumpărători şi are ca obiectiv pentru 2017 câştiguri de aproximativ două milioane euro pentru partenerii săi.

‘Piaţa online a magazinelor de fashion are un mare potenţial de creştere, deja având dimensiuni impresionante şi arătând că este încă loc de creştere. Glami.ro va fi cu siguranţă o platformă unde servicii de calitate ca livrarea gratuită, livrarea rapidă, flexibilitate în opţiuni şi retur fără taxe adiţionale vor face diferenţa’, spune Michal Jirak, co-fondator Glami.

Operaţiunile din România ale Glami vor fi conduse de Andreea Paleologu, fost Content & Marketing Manager pentru lanţuri internaţionale de e-fashion ca Stilago by Studio Moderna Fashion Group şi Click4Fashion, care operează în prezent sub numele FashionUP.

‘Glami.ro se va dovedi a fi o sursă substanţială şi incomparabilă de trafic online de calitate pentru viitorii parteneri. Vom oferi acces la un catalog de produse nemaiîntâlnit, structurat astfel încât clienţilor să le fie oferite cele mai relevante produse, ceea ce va conduce la tranzacţii încheiate cu succes. După Google şi Facebook, Glami va deveni unul dintre partenerii de încredere pentru magazinele online de fashion’, a spus Andreea Paleologu, country manager Glami.ro.

‘La nivel internaţional, Fashion Inspiration Group a crescut de la o echipă mică de doar patru oameni la mai mult de 150 de angajaţi în opt ţări. Ne dorim o expansiune în Europa de Est şi România se va dovedi a fi un stâlp important pentru operaţiunile de lansare în ţările vecine’, a spus Robert Johnson, International Expansion Manager. AGERPRES