BET
10549.44
-1.12%
BET-TR
20510.66
-1.13%
BET-FI
47098.09
-0.44%
BETPlus
1575.63
-1.13%
BET-NG
802.45
-0.3%
BET-XT
933.39
-1.02%
BET-XT-TR
1803.12
-1.03%
BET-BK
1984.47
-0.78%
ROTX
23827.7
-1.44%


Grovital – produsul anului 2017

Autor: Financial Market
Timp de citit: < 1 minute

Gerovital a obţinut distincţia ‘Produsul Anului 2017’ pentru noile produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution, respectiv Apa micelară cu Acid Hialuronic Serul cu Acid Hialuronic – concentraţie 6% şi Crema antirid cu Acid Hialuronic – concentraţie 3%.

Potrivit companiei, în cadrul competiţiei au fost premiate produse din 18 categorii. Distincţiile au fost acordate pe baza rezultatelor unei cercetări de piaţă realizate pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, format din 6.000 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani.

‘Suntem mândri şi recunoscători că aceste trei noi produse lansate au ajuns pe primul loc în topul preferinţelor românilor. Este o performanţă care atestă încă o dată calitatea şi eficienţa produselor Gerovital. Le mulţumim tuturor celor care aleg acest brand şi promitem să inovăm în continuare pentru a le oferi soluţii de îngrijire la o calitate superioară, adaptate mereu dorinţelor şi nevoilor lor. Valorificăm sprijinul şi încrederea consumatorilor, dedicându-ne cu pasiune pentru a ne menţine numărul 1 în România’, a declarat Ioana Borza, director de Marketing al companiei Farmec.

Cele trei produse din gama Gerovital H3 Evolution care au fost premiate au la bază acidul hialuronic pur şi lipozomal şi ingrediente de ultimă generaţie, ce garantează un puternic efect antirid.

Ajunsă la cea de-a opta ediţie, competiţia ‘Produsul Anului’, înfiinţată în Franţa în anul 1987, este prezentă în 37 de ţări şi îşi propune să stabilească o ierarhie a celor mai bune produse şi producători locali.

Sursa: Agerpres

Foto: Dreamstime