BET
10994.22
1.77%
BET-TR
21375.6
1.77%
BET-FI
47621.86
0.77%
BETPlus
1641.28
1.79%
BET-NG
846.73
0.66%
BET-XT
971.15
1.6%
BET-XT-TR
1876.15
1.6%
BET-BK
2060.87
1.94%
ROTX
24931.93
1.73%


Mastercard este partenerul festivalului Electric Castle la a treia editie

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Mastercard este partenerul festivalului Electric Castle la a treia editie, oferind utilizatorilor beneficii exclusive și facilitând momente de neuitat. Anul acesta, Mastercard duce distracția la un nou nivel și le asigură celor prezenți la festival ritmuri electrice și pe drumul dintre Cluj și Bonțida.

“Suntem încântați că parteneriatul nostru cu Electric Castle a ajuns la a treia ediție și ne bucurăm să fim alături de toți fanii festivalului și în acest an pentru a crea împreună momente unice, de neprețuit. În fiecare an, împreună cu partenerii noștri, ne dedicăm cu pasiune pentru a dezvolta soluții eficiente și foarte accesibile de plată.

La această ediție, îi invităm pe cei care vin la festival să continue distracția și pe drumul dintre Cluj și Bonțida, fie că se îndreaptă spre festival sau se întorc din Bonțida în Cluj. Astfel, le-am pregătit un autocar special, dotat cu DJ și barman, care prin ritmuri unice și cocktail-uri exotice se vor asigura că toată lumea se bucură de atmosfera de festival și pe drumul către sau dinspre Bonțida”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager în cadrul Mastercard România.

Cei care plătesc contactless cu un card Mastercard sau Maestro la punctele de vânzare din cadrul festivalului pot câștiga un bilet dublu pentru un drum cu acest autocar. Aceștia trebuie să păstreze chitanța de la POS și să se prezinte cu ea la cortul Mastercard pentru a afla dacă au câștigat. Apoi, câștigătorii pot alege ruta și ora dorite, în limita locurilor disponibile. Autocarul le va asigura distracția celor prezenți la festival în perioada 13-17 iulie, între orele 12:00 și 04:00, la intervale de aproximativ o oră și zece minute.

Electric Castle și Mastercard se află deja la cea de-a treia ediţie în care oferă fanilor modalități de plată simplă şi eficientă, atât pentru bilete, cât și în cadrul evenimentului, încurajând în acest mod plăţile electronice. În acest an, toți cei care plătesc contactless cu un card Mastercard sau Maestro pot câștiga beneficii unice.