BET
16915.95
0.19%
BET-TR
35098.53
0.19%
BET-FI
60052.07
-0.72%
BETPlus
2499.54
0.18%
BET-NG
1208.3
0.15%
BET-XT
1441.2
0.09%
BET-XT-TR
2956.72
0.09%
BET-BK
3111.91
0.07%
ROTX
37143.52
0.22%


Suzuki SX4, cel mai bun SUV cu tractiune integrala din Romania

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Lansat anul trecut in Romania, modelul SX4 de la Suzuki a castigat titlul „Cel mai 4×4 SUV” din Romania in conditiile in care anul trecut acelasi premiu a fost castigat tot de un model Suzuki, Vitara S.

Juriul a apreciat pachetul generos pe care il ofera SX4, incepand cu caracteristicile tehnice, dotările de infotainment aflate la bordul maşinii şi ajungând la preţul competitiv şi echiparea de serie.

‘Suntem onoraţi că, pentru a doua oară consecutiv, un model Suzuki primeşte această distincţie, succesul de anul trecut al modelului Suzuki Vitara S fiind confirmat şi de vânzările excelente de până acum. SX4 înglobează cele mai noi tehnologii Suzuki şi mă bucur că acestea au convins organizatorii competiţiei că acest model este ‘Cel mai 4×4 SUV’, arată Alin Radu, Director General al Suzuki România, într-un comunicat remis AGERPRES.

Noul Suzuki SX4 poate fi comandat cu trei variante de motorizare, două pe benzină (1,0 l Boosterjet, 1,4 l Boosterjet) şi una diesel (1,6 DDIS), şi patru niveluri de echipare Cool, Passion, Spirit si Luxus.

CITESTE SI:  ANALIZĂ XTB Claudiu Cazacu: Apetitul pentru călătorii, mai ridicat decât inflația. Turismul european continuă ascensiunea de după pandemie

Modelul de baza are un pret de 14.500 EUR TVA inclus, dar in functie de echipare, noul SX4 vine cu 7 airbag-uri (airbag-uri frontale şofer + pasager, airbag-uri laterale faţă, airbag-uri cortină, airbag genunchi şofer), cu centuri pretensionate ELR cu prindere în 3 puncte, cu limitatoare de forţă şi reglabile pe înălţime (faţă), centuri cu prindere în trei puncte (spate), sistem ISOFIX de prindere a scaunului de copil pentru laterale spate, bare impact lateral în uşi, ABS + EBD, ESP, sistem autonom de asistenţă la frânare (Radar Brake Support), semnalizare vizuală pentru frânarea de urgenţă, sistem de asistenţă la pornirea din rampă (HILL HOLD CONTROL), sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, funcţie de asistare la frânare, shift lock (AT, TCSS), lumini de zi standard sau cu LED sau pedalier retractabil (în caz de accident).

Foto credit:  Nomadbeg | Dreamstime.com