BET
16908.24
0.15%
BET-TR
35082.53
0.15%
BET-FI
60026.32
-0.77%
BETPlus
2498.3
0.13%
BET-NG
1208.33
0.16%
BET-XT
1440.52
0.04%
BET-XT-TR
2955.33
0.04%
BET-BK
3110.03
0.01%
ROTX
37125.46
0.17%


Travel Time a lansat platforma turism-intern2020.ro, plata sejurului fiind posibilă și prin vouchere sau tichete de vacanță

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Travel Time a lansat platforma http://turism-intern2020.ro/, prin intermediul careia va asteapta sa descoperiți cele mai bune oferte la mare sau la munte, în Deltă sau în stațiuni balneoclimaterice, plata fiind posibila si prin vouchere/ tichete de vacanță. 

Beneficiați de vouchere sau tichete de vacanță? Romania vă așteaptă s-o descoperiți! Fie că vreți sa mergeți la mare sau la munte, în Deltă sau în stațiuni balneoclimaterice, s-a lansat o nouă platforma dedicata integral turismului românesc care pune la dispozitie oferte pentru toată lumea!

Travel Time, companie românească aflată pe piața turismului de mai bine de 15 ani lanseaza un nou produs – platforma http://turism-intern2020.ro/ prin intermediul careia vă invită sa descoperiți cele mai bune oferte oriunde in Romania, fie ca este vorba de stațiuni de pe litoral, montane, balneoclimaterice sau locații din Delta Dunarii.

Noutatea o reprezintă posibilitatea achitării acestor servicii si cu tichete de vacanță emise de Sodexo, Edenred și Up Romania. Cunoscută în rândul colaboratorilor și al clienților săi sub logo-ul “Travel Time – e timpul sa călătorim”, agenția vă invită să redescoperim împreună Romania, să repornim economia românească si să atragem inclusiv turisti straini prin promovarea pachetelor de cazare atât la hoteluri de 3, 4 sau 5 stele, cât si la pensiuni sau vile omologate ca unități de cazare turistice.

Am deschis turism-intern2020.ro/ ca strategie de dezvoltare in aceasta perioadă dificilă pe care o traversăm împreună si punem la dispoziția clienților oferte pentru toate bugetele. Vindem pachete de cazare atât la hoteluri de 3, 4 sau 5 stele, cât si la pensiuni sau vile omologate ca unități de cazare. Se pare ca acum a venit timpul sa promovăm din ce in ce mai mult turismul intern, fie ca vorbim de munte sau mare, Delta sau turism balneoclimateric„, a declarat Andrei Stefan, Director General al Agentiei Travel Time si al platformei turism-intern2020.ro.

CITESTE SI:  ANALIZĂ XTB Claudiu Cazacu: Apetitul pentru călătorii, mai ridicat decât inflația. Turismul european continuă ascensiunea de după pandemie

Pe lângă lista standard prezentată pe site, compania oferă si servicii personalizate de transport auto cu șofer, privat sau de grup, organizate la cerere in cel mai profesionist mod de către consultantii sai, pe care doritorii le pot vizualiza, de asemenea, pe site-ul www.turism-intern2020.ro

Printre serviciile oferite, se regasesc:

  • Cazări: hoteluri, moteluri, vile, etc.;
  • Transport: bilete de avion, închiriere de mașini, microbuze, transferuri de la aeroport la hotel și retur;
  • Turism de afaceri: târguri, expoziții, conferințe, seminarii, team-building
  • Atractii turistice: muzee, teatre și alte instituții culturale, castele, fortărețe, biserici și mănăstiri, parcuri de distracții, turism medical, festivaluri interne și internaționale.

Echipa “Travel Time” așteaptă solicitările turistilor oferind consiliere în alegerea destinației de vacanță potrivită fiecăruia. Fie ca sunteți călător individual, fie ca mergeți cu familia și/ sau animalul de companie, sigur veți găsi o ofertă pe masura așteptărilor!

Despre Agenția de turism Travel Time

Începând cu anul 2008, agenția a devenit membră A.N.A.T., iar din anul 2011 a obținut acreditare I.A.T.A.. Alte tipuri de servicii ale companiei includ: servicii de tip “meet & assist”, servicii de protocol pe aeroport, ghizi vorbitori de limba română și engleză, asigurări medicale de călătorie, invitații de viză, pachete de vacanță de la tour operatorii de încredere din domeniu. Desi pe fondul pandemiei globale, agenția de turism TRAVEL TIME a înapoiat beneficiarilor suma totală de 3,042,257.69 RON, cu aceasta nou platforma de turism, compania estimeaza o creștere de 15% a vânzărilor dedicate turismului românesc comparativ cu anul trecut.


 

[ajax_load_more]