BET
16971.24
0.14%
BET-TR
35213.26
0.14%
BET-FI
60049.67
-0.72%
BETPlus
2506.82
0.14%
BET-NG
1214.79
0.19%
BET-XT
1445.69
0.1%
BET-XT-TR
2965.92
0.1%
BET-BK
3120.46
0.07%
ROTX
37270.19
0.11%


Antibiotice Iași implementează măsuri pentru siguranța angajaților și continuitatea livrarilor de medicamente

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

In contextul extinderii pandemiei de coronavirus (COVID19) inca de la mijlocul lunii februarie managementul companiei Antibiotice Iasi, unul dintre cei mai importanti producatori locali de medicamente, si-a activat celula de criza care a intocmit, pe baza a trei scenarii, planuri graduale de masuri privind siguranta angajatilor sai, dar si de reducere a riscurilor de discontinuitate a operatiunilor de livrare medicamente catre distribuitorii si spitalele din Romania.

La realizarea celor trei scenarii s-a luat in considerare evolutia si impactul pandemiei, respectand toate recomandarile si deciziile adoptate de autoritatile locale si naționale.

Incepand din 23 martie, pentru a spori masurile de limitare a expunerii si de prevenire a contaminarii cu COVID19 a angajatilor sai, compania Antibiotice aplica scenariul 2 care presupune intreruperea completa a activitatilor indirect productive si limitarea la un nivel maxim posibil a celor de productie si service, mentinandu-se doar activitatile strict necesare pentru onorarea comenzilor primite din partea sistemul de sanatate din Romania si pentru livrarile internationale de medicamente.

In consecinta, compania Antibiotice a adaugat la masurile deja implementate specifice primului scenariu, altele suplimentare, mai restrictive, astfel ca in momentul de fata, planul cuprinde:

• organizarea lucrului de acasa pentru aproximativ 60% din personalului indirect productiv,

• controale medicale zilnice la intrarea in unitate efectuate de cadrele medicale proprii pentru angajatii din productie, service, utilitati, paza etc.,

• folosirea mastilor de protectie si a manusilor de catre toti angajatii atat in autobuzele proprii, cat si in spatiile de lucru inchise de pe platforma,

• instalarea de dozatoare cu dezinfectat si de covorase din cauciuc cu dezinfectanti la fiecare loc de munca si la toate intrarile principale, iar personalul de paza supravegheaza si asigura folosirea obligatorie a acestora,

• dezinfectii zilnice ale spatiilor comune (holuri, vestiare, toalete) si ale punctelor de contact (usi, clante, robineti, balustrade, etc.),

• dezinfectarea autobuzelor utilizate pentru transportul angajatilor zilnicsi a suprafetelor de contact dupa fiecare cursa)

Evolutie actiuni Antibiotice SA. Sursa BVB

• minimizarea contactului dintre angajatii care vin la serviciu si incurajarea utilizarii mediului virtual de lucru (telefon, email, video-conferinte) astfel incat sa se pastreze distanta sociala recomandata (2 metri),

CITESTE SI:  Hidroelectrica recompensează acționarii cu dividende de aproape 6,3 miliarde lei, adica un randament de 11%

• anularea deplasarilor in interes de serviciu atat in tara cat si in strainatate,

• limitarea la maxim a accesului in firma pentru persoanele care nu au calitatea de salariat, accesul fiind permis dupa verificarea starii de sanatate de catre persoanlul medical propriu si dupa completarea unei declaratii pe proprie raspundere referitoare la contactarea unor persoane sau vizitarea unor teritorii afectate de coronavirus,

• monitorizarea cu rigurozitate a transporturilor de marfa venite din tara si din afara tarii, fiind permis accesul doar dupa dezinfectia mijlocului auto si dupa verificarea soferilor conform procedurilor stabilite,

• informarea constanta a angajatilor (mail, social media, afisaj la locurile de munca/autobuze), cu privire la sporirea masurilor de igiena, conduita si preventie ce trebuie implementate, cat si a masurilor luate si obtinerea de feed-back permanent sdin partea acestora,

• reducerea la strictul necesar a circulatiei pe platforma,

• anularea evenimentelor interne si externe,

• pastrarea permanenta si adaptarea in functie de situatie a legaturilor de business cu partenerii de afaceri, furnizorii si clientii companiei.

Scenariul 3 se va aplica atunci cand masurile adoptate la nivel national si local se vor reflecta direct in activitatea companiei, iar in acel moment se vor suspenda, in conditii de siguranta, toate operatiunile societatii, mentinandu-se doar acele activitati necesare pentru asigurarea pazei si securitatii platformei, cat si livrarile de medicamente.

Managementul companiei Antibiotice va continua sa adopte si alte masuri pentru protejarea si siguranta angajatilor sai precum si pentru continuitatea livrarilor de medicamente, in functie de indicatiile transmise de autoritati si de evolutia pandemiei cu Coronavirus (COVID-19).


 

[ajax_load_more]