BET
16838.36
-0.26%
BET-TR
34937.55
-0.26%
BET-FI
59897.97
-0.98%
BETPlus
2488.64
-0.26%
BET-NG
1205.13
-0.11%
BET-XT
1434.84
-0.36%
BET-XT-TR
2943.66
-0.36%
BET-BK
3096.27
-0.44%
ROTX
36979.69
-0.22%


ABN Systems International, companie listată pe piața AeRO de la BVB începe vânzarea produselor din gama Tellur, în magazinul Walmart online

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

ABN Systems International, companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori bucurești, a început vânzarea brandului propriu, Tellur, pe platforma online a Walmart, al doilea jucător de pe piața retailerilor online din SUA, dar brandul românesc este vândut și pe cea mai mare platforma de comerț online american.

După finalizarea formalităților de listare a produselor în magazinele fizice, aflate în desfășurare prin intermediul subsidiarei sale din Houston, Texas, înființată la începutul anului, ABN Systems International va vinde produse Tellur și în cea mai mare rețea de magazine fizice de pe piața americană (4.662 de unități deținute de Walmart, în septembrie 2022), precum și în alte rețele comerciale din SUA.

Din totalul gamei Tellur la momentul de față, compusă din circa 200 de produse, 95% se vând deja în SUA, iar restul de 5% sunt echipamente incompatibile, fie cu sistemul de alimentare electrică (110 volți față de 220 de volți în Europa), fie cu tipul de priză din SUA.

De la intrarea pe piața din această țară, în T1 2022, până la finele lunii trecute, vânzările au crescut cu peste 1.000%, iar în topul vânzărilor se află căștile cu Bluetooth și boxele portabile.

Deși volumele atinse nu sunt spectaculoase, căci suntem la început, iar brandul este încă necunoscut pe imensa piață din SUA, rata de creștere a vânzărilor este foarte bună, ceea ce atestă receptivitatea clienților față de produsele Tellur.

Raportul bun dintre calitate și preț, alături de diversitatea gamei – care oferă toate accesoriile IT&C pe care le folosește orice persoană conectată digital, în zilele noastre – poziționează foarte bine oferta Tellur, chiar și pe o piață foarte competitivă cum este cea din SUA.

Sunt convins că vânzările noastre din America vor crește în continuare, atât prin extinderea activității subsidiarei noastre din Texas, cât și pe fondul creșterii vânzărilor online ale Walmart, cel mai mare retailer clasic din lume și din SUA, dar care a devenit un jucător redutabil în e-commerce, în ultimii doi ani”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.

CITESTE SI:  Electrica prelungește mandatul Directorului General si anunță planul de investiții pe 2024

Walmart, cel mai mare retailer mondial (venituri de 572,8 miliarde USD, în 2021, circa 10.600 de magazine și 2,3 milioane de angajați) deținea doar 7.2% din piața de e-commerce din SUA, la finele anului trecut, dar cota sa de piață se află în ascensiune rapidă, cu o creștere de 12%, în T2 2022, față de T2 2021.

Vânzările online pe piața din SUA ale Walmart au totalizat 47,8 miliarde USD, în 2021, fiind în creștere cu 98% față de 2019.

Pe piața „click-and-collect” (comandă online cu ridicare dintr-un magazin fizic), Walmart este liderul absolut în SUA, cu peste 25.4% cotă de piață și vânzări de 20,4 miliarde USD în 2021, iar performanța este facilitată de faptul că 9 din 10 americani se află la o distanță de 10 mile sau mai puțin de unul dintre magazinele clasice ale retailerului.