BET
8129.5
1.62%
BET-TR
13013.39
1.62%
BET-FI
40195.83
1.43%
BETPlus
1217.64
1.59%
BET-NG
625.27
0.81%
BET-XT
743.33
1.6%
BET-XT-TR
1197.96
1.6%
BET-BK
1537.22
1.72%
ROTX
16958.09
1.59%

ING poate suspenda la cererea clienților persoane fizice plata ratelor la credite pentru două luni

Autor: Financial Market
Timp de citit: < 1 minute

ING Bank România a anuntat astazi primele masuri ce vor putea fi aplicate atat persoanelor fizice cat si celor juridice in contextul pandemiei COVID-19.

Astfel, pentru clienții persoane fizice cu credite de nevoi personale și imobiliare care sunt afectați în mod tranzitoriu de pandemia de COVID-19 și care solicită în mod direct măsuri de sprijin, banca poate aplica amânarea plății ratelor până la 2 luni. Durata creditului va fi extinsă în concordanță, pentru a păstra același nivel pentru ratele lunare. Clienții care au nevoie să apeleze la această opțiune sunt rugați să trimită un email la adresa: contact@ing.ro.

Pentru clienții persoane fizice care resimt un impact direct și de durată prin circumstanțe ca pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate, banca va incerca să găsească pentru fiecare caz în parte soluția potrivita reeșalonării creditului.

Pentru IMM-uri și micro-companii, care se preocupa de două ori mai mult în aceste zile – și pentru familia lor și pentru afacerea lor – banca va înlesni aprobarea reînnoirii pe 3 luni a facilităților de finanțare a capitalului circulant, fără a fi nevoie ca ei să se prezinte la bancă.

CITESTE SI:  Românii în timpul pandemiei COVID 19: îngrijorați de situația lor financiară (46%), plătesc mai mult cu cardul (50%) și ies mai rar din casă (81%)

Măsura se aplică clienților cu scadență la facilitățile de credit în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau de restructurare a creditelor existente. În cazul unei afectări semnificative a businessului în contextul pandemiei COVID-19, în care măsura de mai sus nu este suficient de acoperitoare, clienții aflați într-o astfel de situație sunt indemnati să contacteze banca, pentru a identifica cele mai potrivite soluții.

De asemenea, referitor la informarea trimisă către IMM-uri în data de 11.03.2020, privind modificarea comisioanelor percepute comercianților pentru încasările la POS de la 1 aprilie 2020, banca a decis amânarea cu 3 luni a implementării acestei masuri, dat fiind contextul COVID-19.