BET
17049.7
0.6%
BET-TR
35376.05
0.6%
BET-FI
60255.67
-0.37%
BETPlus
2517.5
0.56%
BET-NG
1218.45
0.49%
BET-XT
1451.71
0.52%
BET-XT-TR
2978.27
0.52%
BET-BK
3129.04
0.34%
ROTX
37455.49
0.61%


MAMBricolaj în premieră, programul „Rabla” pentru produse de bricolaj și accesorii de mobilier uzate

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB) sub simbolul MAM, lansează, în 20 februarie, în premieră în România, prima ediție a unei campanii tip „Rabla”, prin care își propune să colecteze produse de bricolaj și accesorii de mobilier uzate. În schimbul acestora, clienții primesc pe loc o reducere de 10% pentru oricâte produse noi similare cu cele vechi vor achiziționa.

Campania ”Rabla la MAMBricolaj” se va derula în perioada 20 februarie – 30 aprilie 2023 în toate cele trei magazine ale rețelei, produsele colectate urmând să fie ulterior sortate și predate operatorilor certificați în reciclare.

Categoriile de produse incluse în campania ”Rabla la MAMBricolaj” sunt: balamale, coșuri de gunoi, mânere, becuri, scule, scaune, cuiere, picioare masă, termostate. Produsele uzate pot proveni din orice sursă, fără a exista condiția ca acestea să fi fost cumpărate anterior de la MAMBricolaj. Important este ca obiectele uzate să se încadreze în categoriile menționate.

”Această campanie de tip ‘Rabla’ este susținută exclusiv de companie și a fost gândită ținând cont de categoriile de produse despre care știm că se uzează cel mai rapid. În fiecare locuință se regăsesc aceste produse și sunt folosite zilnic.

Spre deosebire de alte campanii similare, pentru autoturisme sau electrocasnice, MAMBricolaj a decis să deruleze campania în zona de bricolaj și accesorii de mobilier, așadar diferența dintre acest program și cel de tip buy-back este dată de produsele incluse.

Campania ‘Rabla MAMBricolaj’ este destinată atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice, deoarece ne-am propus să venim în sprijinul tuturor celor care își doresc schimbarea produselor vechi din locuințe, mai ales datorită beneficiilor pe care un astfel de proiect îl poate avea pentru mediu”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

CITESTE SI:  PwC: Deși a debutat lent în 2024, piața de fuziuni și achiziții din România are perspective de redresare pe termen scurt

Ca procedură, în fiecare magazin va fi amenajată o zonă de colectare, unde clienții vor putea depune obiectele uzate, după ce vor fi verificate de un angajat MAMBricolaj. Clienții vor primi pe loc reducerea de 10% valabilă indiferent de numărul produselor similare noi pe care le vor achiziționa.

Proiectul ”Rabla la MAMBricolaj” se află la prima ediție și se va desfășura în toate magazinele rețelei, respectiv: MAM Morarilor – Șoseaua Morarilor, nr. 2A, Sector 2, MAM Luică – strada Luică, nr. 180, Sector 4, MAM Ghencea – Șoseaua Prelungirea Ghencea, nr. 299-301, Sector 6.