BET
8592.48
0.12%
BET-TR
13989.68
0.12%
BET-FI
43129.04
1%
BETPlus
1287
0.14%
BET-NG
684.07
-0.44%
BET-XT
786.53
0.18%
BET-XT-TR
1289.26
0.18%
BET-BK
1645.06
0.19%
ROTX
17880.81
0.07%

Rethink Strategy – Insights from Business Leaders – Un nou webinar marca Doingbusiness.ro din seria Business Evolution

Autor: Financial Market
Timp de citit: 3 minute

Criza globala actuala a provocat perturbari economice fara precedent si va schimba fundamental ecosistemul de business.

Liderii companiilor aflati sub presiunea schimbarilor, realizeaza din ce in ce mai mult ca reactiile rapide si fundamentate fac diferenta intre succes si esec si se gandesc deja la strategii de adaptare a afacerilor lor. 

Schimbarile in relatiile cu clientii, furnizorii sau bancile, telemunca, accelerearea tehnologizarii genereaza nevoia acuta de actiune, iar adaptarea genereaza totodata noi presiuni de transformare a modului de lucru, structurii organizatiilor si dezvoltarea de noi capabilitati cu ajutorul tehnologiei.

Doingbusiness.ro in parteneriat cu Accenture, Orange Romania, Bursa de Valori Bucuresti si Kompass Romania organizeaza joi 7 mai 2020 webinar-ul „BUSINESS EVOLUTION – RETHINK STRATEGY – Insights from business leaders” intr-un demers comun de a ajuta companiile din Romania si liderii acestora sa isi redefineasca strategiile si planurile intr-o perioada de provocari financiare si economice fara precedent.

In acest sens, in cadrul seminarului vor fi dezbatute mai multe teme legate de modul in care companiile din Romania ar trebui sa actioneze in perioada imediat urmatoare. Vom discuta despre Strategii si Planuri de Continuitate a Afacerilor luand in considerare principalele actiuni care ar trebui aplicate in companii.

• Care sunt solutiile pe care managerii le au la indemana pentru a trece cu bine peste aceasta perioada de incertitudine?

• La ce sa ne asteptam? Ce elemente sunt fundamentale pentru a regandi strategia afacerii in noul context?

• Care sunt masurile pe care liderii companiilor le pot implementa pentru a mentine controlul asupra evolutiei afacerii?

• Care sunt noile tehnologii care s-au dovedit indispensabile pentru continuitate?

• Cum identificam oportunitatile sub avalansa de probleme?

“Cum spuneam in martie cand am inceput seria de evenimente online, dezvoltarea unui plan de continuitate a afacerii sau de “disaster recovery” este esential si specific fiecarei companii in parte. Nu exista retete universale, dar si in cadrul acestui webinar vom discuta cu lideri experimentati despre solutii concrete cu privire la modul in care companiile pot si trebuie sa raspunda unor situatii dificile precum schimbarea seminificativa a comportamentului de consum atat pentru segmentul B2B cat si B2C, scaderea cererii atat pe pietele internationale cat si in Romania, schimbarea modelelor de munca si de evaluare,  cresterea ratei somajului la valori nemaiintalnite in cele mai puternice economii, blocarea temporara a investitiilor companiilor cu impact direct asupra comenzilor, stresul si presiunea la nivel din ce in ce mai crescut, impredictibilitatea etc. Am observat insa cu totii in aceste doua luni o accelerare fantastica a digitalizarii. Cum continuam acest lucru si cum folosim automatizarea si reasezarea disruptiva a modelelor de business, dar mai ales a solutiilor pe care tehnologia le poate oferi companiilor pentru a putea continua activitatea, sunt cateva din subiectele pe care le vom aborda impreuna cu invitatii nostri” declara dl. Dumitru Ion, CEO DoingBusiness.ro.

CITESTE SI:  BCR a înregistrat un profit net de aproape 90 mil eur, în creștere cu 60% față de T1 2019

Subiectele prezentate in acest webinar vor fi sustinute de lideri si consultati cu experienta, iar la intrebarile celor care vor fi online, vor raspunde:

Radu Hanga, Presedinte al Consiliului de Administratie, Bursa de Valori Bucuresti

Florin Popa,  Business to Business Director, Orange Romania

Istvan Kocsolade, Applied Intelligence Lead, Accenture Romania

Marius Persinaru, Antreprenor & Consultant strategic si organizational, ex CEO Xerox Romania si Schneider Electric, care va fi si moderator al webinarului. 

Pornind initial chiar de la exemplul companiei noastre, serios afectata de actuala instabilitate mai ales economica, am inteles rapid si foarte bine lectia continuitatii afacerii si necesitatea urgenta a accelerarii digitalizarii operatiunilor. Astfel, ne-am “reinventat” rapid, ne-am adaptat noilor “reguli” si am “mutat” evenimentele fizice in online. 

In perioada urmatoare vom continua sa ne concentram impreuna cu partenerii nostri pe ajutarea mediului de afaceri din Romania sa depaseasca cu bine actuala criza generata de virusul COVID-19 si sa reporneasca motoarele. 

Vom sustine mediul de afaceri cu informatii concrete, practice si utile, vom organiza mai multe astfel de “intalniri” interactive online si speram astfel sa contribuim impreuna cu un pas poate mic, dar sigur util, la reechilibrarea companiilor si oamenilor din aceste companii.

Va asteptam la webinar pentru a afla care sunt optiunile pe care le aveti pentru a finanta afacerea si pentru a include transformarea digitala in strategia de reconstruire a business-ului.