BET
12220.99
-0.77%
BET-TR
21501.99
-0.77%
BET-FI
52037.68
-0.07%
BETPlus
1824.56
-0.76%
BET-NG
800.78
-1.47%
BET-XT
1080.19
-0.93%
BET-XT-TR
1902.56
-0.93%
BET-BK
2384.16
-0.81%
ROTX
26089.54
-0.8%

TEILOR înregistrează vânzări de 88 de milioane de lei în prima jumătate a anului 2021

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, înregistrează vânzări record de 88 de milioane de lei în primele șase luni ale anului 2021 și raportează o creștere cu 116% a cifrei de afaceri față de 2020 și cu 46% mai mult comparativ cu aceeași perioadă din 2019.

Pentru întregul an 2021, TEILOR estimează vânzări de 230 de milioane de lei pe fondul apetitului tot mai ridicat al clienților pentru categoria fine jewellery, precum și o creștere a vânzărilor de inele de logodnă în trimestrul trei al anului 2021.

Am avut o primă jumătate a anului cu rezultate excelente atât în ceea ce privește vânzările pe o bază relativă, cât și pe o bază absolută. Pentru 2021, ne propunem să atingem cele mai bune rezultate din istoria noastră, alimentate de consolidarea mărcii TEILOR pe piața românească, expansiunea internațională și investițiile semnificative în e-commerce.

Ambiția noastră este ca TEILOR să fie marca de lux preferată de pe piața românească și intenționăm să atingem acest obiectiv oferind clienților noștri o experiență unică, atât în online, cât și în magazinele fizice. Prin urmare, până la sfârșitul anului avem în vedere introducerea de noi modele exclusive, construirea unei experiențe digitale unice și lansarea de noi locații de magazine,” a declarat Willy Dicu, CEO TEILOR.

În prima jumătate a anului 2021 a fost înregistrată o majorare semnificativă a vânzărilor în toate categoriile de produse oferite de TEILOR, retailer specializat exclusiv în comercializarea de bijuterii din aur, diamante și pietre prețioase autentice.

Vânzările record au fost determinate în principal de o creștere cu 129% a cererii pentru bijuterii cu diamante comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Principalele produse achiziționate de clienții TEILOR au fost inelele de logodnă, colierele, cerceii și brățările incrustate cu diamante de înaltă calitate.

Vânzările de bijuterii din aur au înregistrat o creștere de 85% față de aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul unei majorări a vânzărilor de verighete. Totodată, vânzările pentru lingouri de aur au atins un nivel record, cu 399% în plus față de primul semestru din 2020.

CITESTE SI:  Evoluție fonduri de investiții iulie 2021: Fondurile de acțiuni au avut randamente de peste 40% în ultimul an

Prima jumătate a anului 2021 a adus creșteri semnificative pentru magazinele internaționale ale TEILOR, vânzările în Bulgaria și Polonia au crescut cu 176%, ajungând la 1,8 milioane de lei. Compania are patru magazine în străinătate – trei în Sofia, Bulgaria și unul în Varșovia, Polonia și intenționează să accelereze în continuare expansiunea internațională prin intrarea pe piața din Ungaria în a doua jumătate a anului 2021.

Pentru întregul an 2021, TEILOR vizează o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, cu 64% mai mult față de anul 2020, când au fost realizate venituri de 140,4 milioane de lei. Creșterea vânzărilor in a doua parte a anului va fi determinată în primul rând de o cerere tot mai ridicată pentru bijuteriile de înaltă calitate și o creștere a vânzărilor de inele de logodnă.

De-a lungul timpului, TEILOR a generat mai mult de un sfert din vânzările sale anuale între iulie și septembrie, deoarece pe perioada verii au loc cele mai multe cereri în căsătorie.

TEILOR deține cel mai mare lanț de bijuterii de lux din România având 54 de magazine fizice, dintre care șase sunt TEILOR Exclusive, oferind clienților o serie limitată și atent selectată de bijuterii lucrate manual și incrustate cu diamante și pietre prețioase. De asemenea, compania operează patru platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.bg și teilor.pl.

TEILOR a fost fondată în 1998 de către antreprenorul Florin Enache și are în prezent peste 400 de angajați în toate cele trei țări în care este prezentă.