BET
11530.21
-0.34%
BET-TR
22427.67
-0.34%
BET-FI
49366.89
-1.22%
BETPlus
1722.93
-0.34%
BET-NG
865.23
-0.42%
BET-XT
1010.74
-0.47%
BET-XT-TR
1953.57
-0.47%
BET-BK
2165.29
-0.31%
ROTX
25882.91
-0.52%


Vânzările de bijuterii medium-high continuă să crească în acest an

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, a înregistrat în primele nouă luni ale anului o creștere de 28% a valorii bonului mediu în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Acest fapt este relevat de suma pe care clienții sunt dispuși să o aloce bijuteriilor, care a crescut cu 20% în cazul verighetelor și cu 15% în ceea ce privește inelul de logodnă. De asemenea, de la începutul anului, vânzările de bijuterii din categoria medium-high au înregistrat în fiecare lună creșteri de două cifre în comparație cu perioada comparabilă din 2021.

„Anul 2022 reprezintă pentru toate industriile o perioadă caracterizată de incertitudine, dar proiecțiile pe care le-am realizat au fost adaptate acestei situații, inclusiv în zona de luxury.

În ciuda unei scăderi a traficului semnalate în acest an în majoritatea centrelor comerciale, am reușit să ne fidelizăm clienții existenți, dar și să atragem un număr important de noi clienți.

Rezultatele pe care le-am înregistrat în această perioadă demonstrează apetența clienților pentru produsele mai scumpe, care sunt văzute și ca o investiție, calitatea jucând un rol esențial în cadrul acestui proces. Un exemplu în acest sens este reprezentat de una dintrele dintre cele mai apreciate colecții lansate de TEILOR, Fancy Cuts.

Motivul pentru care produsele din această colecție au fost un topul preferințelor clienților a fost acela că diamantele cu fancy cuts, fie că sunt diamante emerald, oval sau pear, sunt speciale și fiecare dintre ele transmite o poveste”, a declarat Anda Jurcă, Group Sales Director în cadrul TEILOR.

În ultimii doi ani, compania a remarcat o schimbare a comportamentului clienților, în sensul că aceștia oferă o atenție sporită alegerii unei bijuterii. Ei explorează opțiunile de cadouri pentru o perioadă mai mare, astfel că este de așteptat ca achizițiile de Crăciun să înceapă în acest an mai devreme în comparație cu anii precedenți.

CITESTE SI:  Grupul BCR a înregistrat un profit net de 312 mil de euro în primele nouă luni ale anului 2022

Pentru a răspunde cererii din partea clienților, TEILOR va relansa The Exceptional, o colecție emblematică lansată pentru prima dată în 2020. Aceasta va cuprinde piese unicat, brățări tennis High Jewellery, precum și o selecție de bijuterii cu un design aparte, care pot fi oferite drept cadou de Crăciun. Cu carataje impresionante, noile bijuterii din colecția The Exceptional vor fi disponibile, în curând, în cele șase magazine TEILOR Exclusive din România.

„Vedeta bijuteriilor din 2022 este brățara tennis. Aceasta a înregistrat o creștere de 7% a vânzărilor și o majorare cu 28% a valorii acestora. Brățara clasică tennis a devenit the little black dress, o bijuterie versalită, potrivită unor ținute diverse, reprezentând un simbol al distincției și al puterii feminine.

De asemenea, am remarcat o creștere a interesului bărbaților în a achiziționa și purta brățări tennis, în special cele cu un cod cromatic all black, prin îmbinarea aurului și diamantelor negre. Recent, TEILOR a lansat prima colecție dedicată bărbaților, fapt ce demonstrează preocuparea noastră pentru această categorie de clienți, care are un important potențial de creștere”, a adăugat Anda Jurcă.

TEILOR operează în prezent o rețea de 64 de magazine de bijuterii de lux, dintre care 13 sunt situate în străinătate, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Rețeaua va ajunge la 65 de magazine până la sfârșitul anului. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR are cinci platforme de eCommerce – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg and teilor.pl.

Ca parte a strategiei de expansiune, până în 2024, TEILOR se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente. Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând să deschidă între patru și șase magazine noi pe an în locații premium.