BET
11530.21
-0.34%
BET-TR
22427.67
-0.34%
BET-FI
49366.89
-1.22%
BETPlus
1722.93
-0.34%
BET-NG
865.23
-0.42%
BET-XT
1010.74
-0.47%
BET-XT-TR
1953.57
-0.47%
BET-BK
2165.29
-0.31%
ROTX
25882.91
-0.52%


10.000 de clienti noi in fiecare luna pentru Mobile banking-ul de la BCR

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

BCR a atras, în medie, 10.000 de noi utilizatori de Mobile Banking lunar, în 2017, iar la finele lui 2016 a consemnat o creştere anuală de peste 150% a clienţilor activi, au anunţat, luni, reprezentanţi ai băncii.

Serviciile digitale ale Băncii Comerciale Române (BCR) au înregistrat creşteri consistente ale numărului de utilizatori, datorită investiţiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât şi în educarea angajaţilor şi clienţilor.

‘Dacă în 2013, la un an după ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienţi activi, anul acesta am ajuns să creştem cu 10.000 de clienţi activi pe lună. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocăm pentru serviciile noastre digitale. Avem, în prezent, o comunitate de 2.400 de angajaţi BCR, supranumită Liga Experţilor Digitali, care acţionează, atât la nivel central, cât şi în reţeaua de unităţi ca ambasadori ai serviciilor digitale. Vorbim, practic, de o treime din angajaţii BCR, care şi-au asumat promovarea şi oferirea de suport în digitalizare, atât în rândul angajaţilor noştri, cât şi în cel al clienţilor’, declară Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.

În prezent, 99% dintre angajaţii BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale băncii. Totodată, aplicaţia de Mobile Banking a BCR a înregistrat peste 250.000 de descărcări în 2017, de peste trei ori mai multe decât în 2014.

CITESTE SI:  Conpet a raportat o creștere cu 12% a cifrei de afaceri după primele nouă luni. Cantitatea transportată a crescut cu 2%

‘Tehnologia schimbă rapid modul nostru de viaţă. E suficient să facem o comparaţie cu felul în care comunicăm, ne informăm şi tranzacţionăm în prezent, faţă de ce se întâmpla în 2013-2014, şi vom realiza cât de multe s-au schimbat. Şi este esenţial să ţinem pasul. BCR a ales să se implice direct şi constant în viaţa financiară a clienţilor săi, având la bază doi piloni strategici: leadership în inovaţia digitală şi educarea clienţilor şi angajaţilor’, spune Marian Ignat.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private şi a băncilor de locuinţe.

BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (14,8 miliarde euro), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

Sursa: Agerpres

Foto: Dreamstime