BET
12577.79
0.12%
BET-TR
24050.4
0.12%
BET-FI
50853.57
0.18%
BETPlus
1875.09
0.15%
BET-NG
971.3
0.15%
BET-XT
1101.18
0.19%
BET-XT-TR
2093.16
0.19%
BET-BK
2283.64
0.36%
ROTX
28155.72
0.06%


Banca Transilvania continuă procesul de digitalizare a produselor și serviciilor oferite clienților

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Banca Transilvania, a doua cea mai mare bancă din România, continua procesul de dezvoltare a aplicatiilor pentru a oferi o experiență digitală superioară clienților BT persoane fizice şi IMM-uri, prin includerea inteligenței artificiale în serviciile sale.

Astfel, Banca a demarat o colaborare cu Personetics, lider de piață în aplicații bancare cognitive, iar aplicatia dezvoltata va fi integrată noilor versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, care vor fi lansate în acest an. Clienții Băncii Transilvania vor primi în timp real informații personalizate, foarte utile pentru managementul banilor.

Obiectivul nostru este să oferim clienților cea mai bună experiență bancară prin integrarea celor mai puternice tehnologii din domeniul inteligenței artificiale şi machine learning. Parteneriatul cu Personetics ne permite să creştem viteza cu care ieşim în piață cu oferte şi informații personalizate, pentru fiecare client BT. Acest parteneriat şi lansările care vor urma sunt un pas important în strategia noastă privind orientarea spre digital, spre experiența oferită clienților”, afirmă Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

CITESTE SI:  Noul holding ROCA Agri RDF, dedicat companiilor românești, estimează afaceri de până la 700 mil lei, în 2022, din agricultură

Ne bucurăm să colaborăm cu o instituție inovatoare precum Banca Transilvania, care are o prezență semnificativă în zona de retail și IMM. Având în vedere tendințele actuale – open banking şi acordul PSD2 – posibilitatea de a folosi datele pentru a oferi servicii și îndrumare personalizată va deveni un diferențiator-cheie pentru instituțiile financiare din Europa sau de oriunde din lume”, declară David Sosna, Co-fondator și Director General, Personetics.

De asemenea, Banca a anuntat ca aplicatia BT Pay, cu ajutorul careia se pot face plăti contactless sau pot fi realizate transferuri de bani între cardurile proprii sau către alte persoane care au card BT, cu telefonul, a fost descărcată până acum de peste 50.000 de ori, ceea ce înseamnă circa 1.000 de descărcări/zi de la finalul lunii ianuarie a.c., când a fost lansată şi până în prezent.

BT Pay este colecția de accesorii de plată a Băncii Transilvania şi cuprinde aplicația BT Pay, sticker, ceas şi brățara contactless.