BET
12294.26
-1.78%
BET-TR
23305.43
-1.78%
BET-FI
50404.64
-1.53%
BETPlus
1834.85
-1.7%
BET-NG
936.34
-1.16%
BET-XT
1073.35
-1.64%
BET-XT-TR
2021.09
-1.64%
BET-BK
2250.54
-1.57%
ROTX
27410.72
-1.89%

Banca Transilvania închide primul trimestru cu venituri în creștere și un profit net de 366 milioane lei

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Banca Transilvania, una dintre cele mai lichide companii listate la Bursa de Valori Bucuresti a raportat venituri in crestere si un profit net de 366 milioane de lei la finele lunii martie, conform unui comunicat de presa al bancii.

Susținută de acționari internaționali puternici, cum sunt BERD, IFC – Divizie a Băncii Mondiale şi diferite fonduri de investiții, Banca Transilvania are acum peste 28.000 de acționari români persoane fizice şi aproape 55% capital românesc. În primele 3 luni ale acestui an, banca a acordat 44.000 de credite noi clienților persoane fizice, IMM şi Corporate.

“A fost un început de an bun, cu rezultate conform aşteptărilor, cu focus pe experiența pe care o oferim clienților din toate segmentele noastre de business. Am făcut investiții semnificative în reînnoirea rețelei şi pentru digitalizarea serviciilor” – declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

CITESTE SI:  Banca Transilvania lansează o ofertă minoritarilor din Bancpost si anunță o emisiune de obligațiuni

Grupul BT a încheiat trimestrul I 2018 cu active de 60,1 miliarde lei, din care 59,6 miliarde lei sunt aferente băncii, creditele nete reprezentând 50,98% din activele Grupului, veniturile din comisioane operaționale crescand cu 18,2%, raportul credite/depozite fiind de de 65% la sfârşitul trimestrului I.

De asemenea, banca a raportat un portofoliu de 3,08 milioane carduri, care a generat tranzacții cu aproape 34% mai mari față de perioada similară a anului precedent. Cota de piață a băncii în funcție de volumul tranzacțiilor cu cardul este de peste 20%. Prin programul de loialitate STAR, Banca Transilvania are un portofoliu de 388.000 de carduri de credit.

Banca a continuat sa investeasca si in digitalizare, anuntand la începutul acestui an colaborarea cu Personetics, lider de piață în aplicații bancare cognitive, parteneriat prin care va oferi o experiență digitală superioară clienților, prin includerea inteligenței artificiale în serviciile sale. Aplicația de banking cognitiv va oferi clienților suport financiar personalizat în timp real, va fi integrată noii versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking şi va fi lansată la mijlocul acestui an.