BET
16838.36
-0.26%
BET-TR
34937.55
-0.26%
BET-FI
59897.97
-0.98%
BETPlus
2488.64
-0.26%
BET-NG
1205.13
-0.11%
BET-XT
1434.84
-0.36%
BET-XT-TR
2943.66
-0.36%
BET-BK
3096.27
-0.44%
ROTX
36979.69
-0.22%


ING Bazar îmbunătăţeşte experiența de shopping online a clienților săi

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

ING îşi actualizează funcționalitățile pentru a fi chiar mai relevanți în online: pe lângă reducerile cu care s-au obișnuit deja clienţii în ING Bazar, aceștia pot acum să își înregistreze cardurile de fidelitate de la alte magazine, iar clienții cu ING Credit Card primesc oferte speciale de rate fără dobândă.

ING Bazar a fost lansată acum 3 ani ca funcționalitate în ING Home’Bank, din dorința de a fi utili clienților în experiența lor de shopping cu un mecanism simplu: reduceri suplimentare la cumpărături cu cardul prin accesarea ofertelor din ING Bazar.

ING Bazar va continua să prezinte reduceri de la comercianți, disponibile în exclusivitate clienților ING. Astăzi, rețeaua cuprinde 60 de comercianți cu peste 300 magazine în întreaga țară.

În cei 3 ani de activitate, 7 milioane de RON au fost returnați în total celor 70.000 de utilizatori. Vânzările totale generate prin ING Bazar la comercianții înscriși au ajuns la aproape 32 milioane de euro.

Noutatea vine însă prin prezența în platforma ING Bazar a ofertelelor speciale de rate fără dobândă pentru clienții ING Credit Card. Secțiunea include comercianți noi, precum eMAG, F64, Altex, Media Galaxy, Dedeman, Mobexpert, Hornbach și mulți alții care nu sunt prezenți și cu oferte standard de reduceri în Bazar.

CITESTE SI:  60% din companiile din România nu deţin expertiză în Digitalizarea afacerii

Noile funcționalități au fost gândite cu scopul de a economisi timp și bani pentru utilizatori. Astfel, pe lângă un design mai intuitiv și posibilitatea de a salva brandurile ca favorite, clienții pot acum salva electronic în ING Bazar cardurile de fidelitate de la alți comercianți. Așa, scapă de teancul de carduri care le ocupă loc în portofel, iar la cumpărături prezintă doar codul de bare pentru a beneficia de ofertele pentru clienți fideli.

 

”Platforma ING Home’Bank este accesată o dată la două zile de aproximativ 75% din clienții ING. Home’Bank devine o platformă complexă și din ce în ce mai utilă clienților zi de zi, depășind condiția de serviciu financiar. Utilitatea ING Bazar dovedită în cei trei ani de activitate, faptul că avem cei mai activi clienți în piață de tranzacții cu cardul la POS sau online, dar și dorința noastră de a contribui la experiența lor de shopping ne-au determinat să aducem oferte mai bogate, o experiență îmbunătățită și o interfață mai intuitivă”, a declarat Vlad Stănilescu, Head of Digital la ING Bank România.

La finalul lui 2017, ING a raportat peste 100 de milioane de tranzacții la POS și pe platformele de e-commerce, cu 48% mai mult decât în anul 2016. Tranzacțiile contactless au crescut cu 140% anul trecut, de la 28 de milioane la 67,2 milioane tranzacții.

Comercianți precum benzinariile MOL, Sensiblu, Fashion Days, Cora, Cărturești, Hervis, Mobexpert, Bata, World Class și mulți alții sunt prezenți în platformă cu reduceri dedicate clienților ING.