BET
16883.08
-0.21%
BET-TR
35030.34
-0.21%
BET-FI
60489.28
0.26%
BETPlus
2495.03
-0.23%
BET-NG
1206.45
-0.08%
BET-XT
1439.97
-0.1%
BET-XT-TR
2954.19
-0.1%
BET-BK
3109.87
0.11%
ROTX
37061.21
-0.21%


Raiffeisen Bank şi-a dublat numărul de utilizatori ai aplicaţiei Smart Mobile în 2017

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Romania are cel mai mare număr de clienţi digitali din Grupul Raiffeisen Bank International (RBI), dupa Rusia. În 2017, numărul clienţilor persoane fizice care utilizează Raiffeisen Smart Mobile, aplicaţia de mobile banking a Raiffeisen Bank a crescut cu aproape 100%.

Clienţii optează pentru mobil pentru plăţi datorită modului simplu de logare şi de autorizare a plăţilor, prin amprentă sau, pentru iPhone X, prin Face ID. Tot pe mobil, îşi pot activa widget-ul inovator prin care îşi pot verifica soldul contului fără logare, aplicaţie unică pe piaţa bancară.

La sfârşitul ultimului trimestru din 2017, peste 475.000 de clienţi erau activi pe platformele de online banking, iar numărul lor creşte cu aproximativ 12.000 lunar. Tranzacţiile prin aplicaţiile de internet si mobile banking au ajuns anul trecut la 16 milioane.

Clientii fac depuneri in lei, schimburi valutare sau isi platesc facturile la unul dintre cele 189 de bancomate multifunctionale (MFM-uri) din reteaua noastra. 43% dintre operatiuni au migrat catre MFM-uri. Aceste rezultate se datoreaza si colegilor nostri din agentii, care invata, zi de zi, clientii sa foloseasca noile tehnologii in folosul lor, pentru a face tranzactii mai rapide.

infografic Raiffeisen Bank rezultate online 2017

“Continuam sa facem ceea ce stim mai bine, continuam sa facem banking, insa, ajutati de tehnologie, oferim o experienta mai buna clientilor nostri si, inainte de toate, le oferim mai multa autonomie”, spune Florin Boldescu, Chief Digital Transformation Officer in Raiffeisen Bank.

CITESTE SI:  Ai nevoie de un credit? Informează-te înainte să semnezi

În ultima perioadă, chiar şi atunci când au nevoie de un credit pentru nevoi personale, românii se îndreaptă către mediul online. Astfel, portofoliul de credite Flexicredit iniţiate online a ajuns la echivalentul a 34 milioane euro. Astazi, procesul de aprobare a creditelor este 100% online, clientii urmând să vină în agenţie doar pentru a semna contractul. La nivel de grup RBI, creditele solicitate prin canale digitale reprezinta 14,5% din totalul portofoliului.

La finalul lui 2017, 3 milioane de clienti persoane fizice din Europa Centrala si de Est foloseau aplicatiile de online banking ale grupului RBI.

Sursa foto: www.raiffeisen.ro