BET
12432.8
1.48%
BET-TR
23567.51
1.48%
BET-FI
51019.08
3.43%
BETPlus
1855.05
1.44%
BET-NG
931.82
0.62%
BET-XT
1084.33
1.59%
BET-XT-TR
2041.73
1.59%
BET-BK
2277.98
1.51%
ROTX
27702.96
1.41%

Raiffeisen deschide un nou model de agentie bancară de tip „shoping mall”

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Raiffeisen Bank lanseaza un nou model de agentie bancara si deschide prima sa unitate intr-un spatiu modernizat, in AFI Cotroceni Mall. Agentia, deschisa la mijlocul lunii septembrie, deserveste toate segmentele de clienti de la companii mari si medii pana la persoane fizice.

Este primul pas pe care il face Raiffeisen Bank spre generatia viitoare de agentii, bazata pe un concept nou de a face banking, intr-o formula deshisa, „de shoping mall”, se arată intr-un comunicat al bancii.

Banca este interesata sa fie acolo unde sunt si clientii sai, cat mai la indemana lor, dar si intr-o locatie deschisa si prietenosa, adaptata evolutiei asteptarilor clientilor si spatiilor in care ne aflam. Astfel, am regandit si am reproiectat agentia noastra din AFI Cotroceni pentru a testa preferintele si raspunsul clientilor nostri la spatiul pe care il oferim. Este un proiect-pilot pentru noi, care are ca scop schimbarea nu numai a elementelor de design interior, ci si a interactiunii personalului bancii cu clientii, pentru a le oferi o experienta “altfel”, a spus Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vanzari si Service la Raiffeisen Bank.

CITESTE SI:  Asociația pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România (ARIR) setează o agendă de priorități legislative pentru dezvoltarea pieței de capital

Noul model de agentie va beneficia de zona de autoservire 24 de ore din 24, ecrane cu informatii financiar bancare si anunturi de promovare, ecrane cu informații de reglementare, birou electronic de informații si o sala de intalniri pentru interactiuni private mai complexe.

Mai multe sedii Raiffeisen Bank vor intra in procesul de adaptare la noul concept in perioada urmatoare. Banca va continua investitiile in procesul de digitalizare si simplificare, pentru a oferi produse si servicii bancare accesibile, rapide si usor de inteles. Aproape jumatate dintre operatiunile care inainte se faceau in casieriile agentiilor bancii sunt acum efectuate in reteaua de bancomate multifunctionale, mai precizează comunicatul.

La mijlocul anului 2018, banca avea 5.099 de angajati, 433 de agentii in toata tara, peste 900 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri (18.400 S1/2017) si 210 de masini multifunctionale. Raiffeisen Bank deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri si 5.600 de corporatii.