BET
11530.21
-0.34%
BET-TR
22427.67
-0.34%
BET-FI
49366.89
-1.22%
BETPlus
1722.93
-0.34%
BET-NG
865.23
-0.42%
BET-XT
1010.74
-0.47%
BET-XT-TR
1953.57
-0.47%
BET-BK
2165.29
-0.31%
ROTX
25882.91
-0.52%


Visual Fan a achiziționat încă 10% din acțiunile Intervision Trading, distribuitor AKAI

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Visual Fan SA, companie listată la Bursa de Valori București sub simbolul ALW și deținătoarea brandului Allview, anunță noi investiții în compania Intervision Trading, distribuitorul exclusiv al brandului AKAI pe piața din România și Europa Centrală și de Est, prin achiziția suplimentară a unui procent de 10% din acțiunile acesteia.

După înregistrarea acestei tranzacții, care marchează o etapă importantă în dezvoltarea și consolidarea companiei, Visual Fan va deține 61% din Intervision Trading.

Cu toate că ne aflăm într-un context geopolitic dificil, caracterizat de impredictibilitate, cifra de afaceri a companiei Intervision Trading, pentru perioada ianuarie-septembrie 2022, a corespuns planificării companiei și grupului, și a înregistrat o performanță puternică reprezentată de o creștere față de anul anterior.

Asocierea celor două companii care au demonstrat pe parcursul anilor, fiecare în parte, stabilitate, lichiditate și solvabilitate, au deschis noi piețe internaționale pentru Intervision Trading, prin multiplicarea canalelor de vânzare, făcând posibilă scalarea competențelor celor două echipe și atingerea unui număr din ce în ce mai mare de potențiali clienți.

CEO-ul și fondatorul Intervision Trading, Dorin Ciobanu, a rămas la conducerea companiei, iar de la începutul anului 2022 strategia companiei s-a axat pe:

• Îmbunătățirea performanțelor în vânzări și maximizarea oportunităților de dezvoltare prin împărțirea în două divizii de vânzări: internă și externă;

• Dezvoltarea gamei de top de divertisment audio-video pentru acasă, prin adăugarea în portofoliu de noi produse flagship ale brandului japonez AKAI, inovatoare, cu performanțe înalte, menite să reînvie tradiția prin care AKAI este definit ca pionier în domeniu;

• Diversificarea portofoliului de produse AKAI distribuite, cu noile game ce includ televizoare SMART și non SMART, dedicate piețelor externe, și produse SDA (Small Domestic Appliances).

CITESTE SI:  Calendar economic - Ce evenimente vor mișca piețele săptămâna aceasta?

Brandul AKAI era inițial prezent în 9 țări din Europa: România, Polonia, Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croația și Slovenia. Datorită unor parteneriate puternice, vânzările s-au extins și în alte țări europene, precum Muntenegru, Albania, Moldova și Ucraina.

O creștere semnificativă s-a înregistrat și pe piața din Grecia unde, principalii factori care au contribuit la această creștere, au fost reprezentați de listarea produselor în rețele mari de magazine precum Media Mark, Publik, Praktiker și Dixons.

Prezența în premieră cu stand propriu la congresul IFA Berlin 2022, una dintre cele mai importante manifestări din Europa pentru industria tech, s-a bucurat de un real succes și a demonstrat, încă o dată, notorietatea brandului AKAI la nivel internațional.

Cei peste 20 de ani de experiență în domeniul tehnologiei, precum și know-how-ul deținut de către echipa Visual Fan, a deschis noi orizonturi de business.

Astfel, bazate pe viziunea companiei de a crea un viitor sustenabil, au fost demarate noi parteneriate și proiecte scalabile și profitabile, care să îmbunătățească viața oamenilor.

În anul 2022, Visual Fan a valorificat contextul economic actual, care a sporit receptivitatea față de soluțiile „verzi”, prin dezvoltarea strategiei „Green by Allview”, care a integrat mai multe proiecte cu impact puternic asupra mediului înconjurător: reducerea risipei alimentare, încurajarea consumului de alimente locale, utilizarea energiei verzi și eliminarea consumului de combustibili fosili. Pentru 2023, compania are în vedere lansarea de noi proiecte în cadrul diviziilor existente, pentru consolidarea și dezvoltarea acestora.