BET
8263.1
-0.02%
BET-TR
11356.96
-0.01%
BET-FI
37912.36
-0.16%
BETPlus
1238.05
0%
BET-NG
685.34
-0.46%
BET-XT
760.61
-0.11%
BET-XT-TR
1063.15
-0.11%
BET-BK
1618.88
-0.38%
ROTX
17017.95
-0.02%

Parteneri

Bursa de Valori Bucuresti (BVB) construieste in prezent o piata competitiva in Europa Centrala si de Est. BVB ofera oportunitati de finantare pentru companiile care vor sa atraga investitii din piata de capital din Romania. In ultima perioada, BVB a inregistrat o crestere a fluxurilor de capital, din partea investitorilor institutionali si de retail, atat din Romania, cat si internationali. Piata de capital din Romania s-a pozitionat pe o traiectorie ambitioasa spre dezvoltare, iar perspectivele de crestere sunt optimiste.

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) contribuie la consolidarea unui cadru integrat de funcţionare şi supraveghere a pieţelor financiare non-bancare, a participanţilor şi operaţiunilor pe aceste pieţe şi are ca obiective asigurarea stabilității, competitivității și bunei functionări a piețelor de instrumente financiare, promovarea încrederii în aceste piețe și în investițiile în instrumente financiare, precum și asigurarea protecției operatorilor și investitorilor impotriva practicilor neloiale, abuzive și frauduloase promovarea stabilității activității de asigurare și apărarea drepturilor asiguraților,  asigurarea unei funcționări eficiente a sistemului de pensii private și protejarea intereselor participanților și ale beneficiarilor.

Asociatia Administratorilor de Fonduri – A.A.F. (fosta UNOPC pana in mai 2008), este organizatia profesionala independenta neguvernamentala a operatorilor din industria Organismelor de Plasament Colectiv (O.P.C) din Romania care reuneste: 20 societati de administrare a investitiilor (S.A.I.) care administreaza 75 fonduri deschise de investitii (O.P.C.V.M.) si 17 fonduri inchise de investitii (A.O.P.C.), 4 Societati de Investitii Financiare (S.I.F) foste Fonduri ale Proprietatii Private, Fondul Proprietatea si 4 banci depozitare.

Cu o experienta de peste 14 ani pe piata romaneasca, International Business Promotion (IBP) este o companie, care ofera servicii si produse de comunicare business to business si business to consumer, ce includ proiecte precum Publicatiile de afaceri Romanian Business Digest si Major Companies in Romania,  portalurile de afaceri Doingbusiness.ro Kompass.com – pentru Romania, evenimente proprii (IMM Focus Regional; Noua Realitate in Afaceri. Drumul catre Performanta) si organizarea de evenimente la cerere.

Valoria Business Solutions este o companie de consultanță, training, și coaching. Misiunea companiei este aceea de a transforma în valoare potențialul echipelor și organizațiilor. Competența, încrederea, inovația și pasiunea sunt valorile pe care le susținem prin tot ceea ce facem. Credem în oameni și în aspirația lor de împlinire personală și profesională și în dorința lor de a-și accelera potențialul.

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”, proiecte gândite, dezvoltate și implementate de echipa noastră, prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri un spaţiu profesionist de discuţii şi networking.

Dorim sa fim furnizorul preferat de informatii de afaceri al clientilor nostri iar solutiile noastre sa faciliteze procesul de luare a deciziilor si management. Soluţiile noastre sunt dedicate specialiştilor şi companiilor pentru care accesul la informaţii este primul pas în luarea unor decizii de afaceri inteligente. Ne adresăm celor care înțeleg că informaţia transformată în perspective de afaceri duce la previziuni corecte, decizii valabile şi rezultate scontate.

Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) asigură reprezentarea unitară a intereselor IMM-urilor şi a mişcării patronale a IMM-urilor la nivel naţional, prin intermediul celor 8 federații regionale și a celor 42 de membri asociați, precum si la nivel international prin afilierea la cele mai puternice organizatii pentru IMM-uri. Consiliul se focalizează asupra creării unui mediu de afaceri funcţional, asupra promovării, apărării şi reprezentării intereselor întreprinzătorilor şi întreprinderilor private în raporturile acestora cu reprezentantii guvernamentali si non guvernamentali, din tara si din strainatate.

OTP Asset Management România este membră a OTP Group şi a fost fondată în anul 2007, iar în prezent se află în topul celor mai importanţi administratori din România. Încă de la lansare și până în prezent, OTP Asset Management România a crescut în mod constant, centrul preocupărilor sale îl reprezintă generarea de noi moduri prin care clienții să fie cât mai bine deserviți.  Misiunea nostră este de a crea valoare pe termen lung și de a oferi în mod continuu noi oportunități investiționale clienților noștri.

Institutul de Marketing si More Marketing Solutions reprezinta Oxford College of Marketing in Romania si pot oferi astfel sprijin in Romania tututor marketerilor interesati sa-si creasca performanta profesionala prin calificari CIM (Chartered Institute of Marketing). A fi membru Chartered Institute of Marketing (CIM) inseamna a fi parte din ceva mai mare: o comunitate de marketing care face schimb de idei si de experienta. Chartered Institute of Marketing (CIM) isi reprezinta membrii si aceasta industrie de peste 100 de ani. Odata cu implinirea a peste un secol de recunoastere profesionala, Chartered Institute of Marketing (CIM) ramane partenerul profesionistilor in domeniu pe tot parcursul carierei lor si un campion al excelentei in marketing.

Prime Transaction S.A. este o societate de servicii de investitii financiare (S.S.I.F.) prezenta pe piata de capital romaneasca din anul 1997. Ne identificam ca un intermediar bursier independent, dedicat investitorilor autohtoni. Prime Transaction si-a consolidat pozitia pe piata bursiera de-a lungul timpului prin abordarea profesionista a relatiilor cu investitorii, prin promptitudine si inovatie. Ne-am asumat nu doar misiunea de a crea un standard pentru oferta de servicii financiare din Romania dar si pe aceea de a schimba mentalitatea publicului investitional si implicit nivelul de cultura financiara al acestuia.