BET
11924.7
1.65%
BET-TR
23194.59
1.65%
BET-FI
50127.35
0.55%
BETPlus
1779.36
1.58%
BET-NG
883.96
0.71%
BET-XT
1042.6
1.5%
BET-XT-TR
2015.11
1.5%
BET-BK
2221.28
1.44%
ROTX
26759.92
1.53%


Vrei sa afli care sunt cele mai noi strategii, tehnologii și analize în sectorul Retail & FMCG?

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Atunci hai la evenimentul reTAG: A RETAIL & FMCG CONFERENCE FOR THE MODERN WORLD organizat de BusinessMark în data de 13 iunie 2018, la Hotel InterContinental din București.

Optimizarea strategiilor din companii în segmentul Retail & FMCG este esențială adaptării nevoilor consumatorului contemporan, pentru urmărirea evoluției tehnologiei și a noilor formule de consum, cât și pentru ajustarea proceselor de colaborare cu furnizorii, pe de o parte, și cu reprezentanții departamentelor Sales și Marketing, pe de cealaltă parte.

reTAG: A RETAIL & FMCG CONFERENCE FOR THE MODERN WORLD este un eveniment dedicat directorilor generali, directorilor comerciali, directori de vânzări, sales coordinators, directori de marketing, key account managers, antreprenorilor, cât și pasionaților din domeniu.

O parte dintre temele ce vor fi abordate în cadrul evenimentului reTAG:

Analiza evoluției vânzărilor FMCG în canalele de retail;
Contextul economic actual și influența sa asupra consumului. Cum este impactată industria Retail&FMCG și care sunt previziunile pentru perioada următoare? ;
Modern customer VS. Traditional customer. Who’s the benchmark? Care este raportul la nivelul României?
Omni-channel retail strategy. De ce să avem o astfel de viziune și cum o punem în aplicare? ;
Cele mai noi tehnologii înglobate în experiența de cumpărare. Artificial intelligence, V.R. Stores. Cum va arăta experiența de cumpărare în 5-10 ani?

CITESTE SI:  Rezultate Nuclearelectrica la nouă luni: Profit net de 1,94 mld lei, în creștere cu 202,7% față de perioada similară a anului trecut

Specialiști din domeniu au dat curs invitației noastre de a împărtăși din experiența lor, aceștia reprezentând următoarele companii: 

– VALENTIN BANCU, Nordics Marketing & Trade Marketing Director – Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Islanda, Reckitt Benckiser; Senior Trainer & Consultant, Expert în shopper strategy și customer marketing, Sfera Business;
– FLORIN CĂPĂȚÂNĂ, Director Relații Instituționale și Dezvoltare Durabilă, Carrefour România;
– ALBERT DAVIDOGLU, Business Development Director, Macromex;
– CRISTINA OSIESCU, Client Business Partner, Nielsen România;
– DANIELA SIMA, Senior Trainer and Consultant, Sfera Business;
– CĂTĂLIN STANCU, Managing Partner, Sfera Business;

reTAG: A RETAIL & FMCG CONFERENCE FOR THE MODERN WORLD  este organizat de BusinessMark alături de Sfera Business.