BET
12432.8
1.48%
BET-TR
23567.51
1.48%
BET-FI
51019.08
3.43%
BETPlus
1855.05
1.44%
BET-NG
931.82
0.62%
BET-XT
1084.33
1.59%
BET-XT-TR
2041.73
1.59%
BET-BK
2277.98
1.51%
ROTX
27702.96
1.41%

Bursa de Valori București a selectat companiile care vor trece în etapa finală a proiectului Made in Romania

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Bursa de Valori București (BVB) a finalizat procesul de selecție a celor 50 de companii care vor trece în etapa finală a proiectului Made in Romania: Liga BVB.

Au fost înscrise 201 companii, față de 166 în prima ediție a Made in Romania, din 2017. Interesul în creștere pentru Made in Romania este datorat inclusiv sprijinului oferit de membrii Comitetului de Nominalizare, membrilor Juriului, precum și companiilor care au intrat în Liga BVB în prima ediție a Made in Romania.

Succesul celei de-a doua ediții a Made in Romania este deja vizibil, atât prin numărul mai mare de companii nominalizate, cât și prin diversitatea de industrii prezente în proiect, dar cel mai important, am văzut companii care spun cu mândrie că sunt «made in Romania». Vom continua să punem lumina reflectoarelor pe companiile românești cu potențial considerabil și să promovăm antreprenoriatul românesc,” a declarat Lucian Anghel, președintele Consiliului de Administrație al BVB.

Cele 50 de companii semifinaliste ale proiectului Made in Romania

S-au înscris companii tinere, cu idei inovatoare, precum și companii cu tradiție, care sunt lideri în industria lor. Este îmbucurător să vedem că o treime dintre aceste companii au fost și anul trecut în Made in Romania, ceea ce dovedește că antreprenorii consideră Made in Romania un proiect util pentru companiile lor. Acest mix de industrii și de mărime a companiilor dovedește că Made in Romania este pentru orice companie românească, indiferent de nivelul afacerilor, industria în care activează, precum și vechimea sa”, a spus Adrian Tănase, directorul general al BVB.

CITESTE SI:  Ipopema Securities recomandă cumpărare pentru Impact Developer & Contractor și stabilește un preț țintă de 0.87 lei

Dintre cele 50 de semifinaliste, un juriu format din 12 experți va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasă pe baza votului publicului, în perioada 19 martie – 3 aprilie, pe website-ul proiectului www.bvbleague.ro/vot. Numele celor 15 finaliste vor fi anunțate în data de 23 aprilie, în cadrul Galei Made in Romania.

Aceste companii vor intra într-un program de mentorat, derulat în perioada mai – noiembrie 2018, în care vor fi acoperite subiecte precum marketing și branding, strategie și inovare, audit și finanțarea dezvoltării. În funcție de tema fiecărei luni, vor avea loc ateliere, training-uri și întâlniri dedicate echipelor și angajatilor din companiile selectate.

Aflat deja la cea de-a doua ediție, Made in Romania este un proiect unic care își propune să identifice și să promoveze antreprenoriatul românesc. În cursul anului 2018 partenerii ce vor sprijini derularea proiectului sunt Grupul Banca Transilvania, Horváth & Partners, Mazars, NNDKP, Tradeville și Catalyst Romania.