BET
16992.22
0.12%
BET-TR
35256.78
0.12%
BET-FI
60314.98
0.44%
BETPlus
2509.88
0.12%
BET-NG
1214.58
-0.02%
BET-XT
1447.96
0.16%
BET-XT-TR
2970.58
0.16%
BET-BK
3128.86
0.27%
ROTX
37298.92
0.08%


Plasamentul privat de acțiuni Visual Fan s-a încheiat în prima zi, suprasubscris de peste 6 ori

Autor: Financial Market
Timp de citit: 3 minute

TradeVille a încheiat anticipat pe 23 aprilie, în condițiile unei suprasubscrieri de peste 6 ori, oferta de tip plasament privat de acțiuni emise de Visual Fan prin care compania care deține brandul Allview realizează o majorare a capitalului social prin aport în numerar.

Visual Fan a emis 111.100 acțiuni (simbol ALW), subscrierea minimă în ofertă fiind de 1.100 acțiuni (adică 121.000 lei). Prețul de subscriere în ofertă a fost cuprins între 110 lei pe acțiune și 140 lei pe acțiune.

În plasament au fost înregistrate subscrieri pentru 713.880 acțiuni, valoarea totală a acestora fiind de 99.219.450 lei și rezultând într-o suprasubscriere de peste 6 ori a ofertei. Majoritatea subscrierilor în plasamentul privat au fost efectuate online pe platforma de tranzacționare TradeVille.

Prețul final stabilit în ofertă a fost de 140 lei pe acțiune. În urma încheierii cu succes a plasamentului de acțiuni, evaluarea Visual Fan se situează la 155.554.000 lei. Fondurile atrase vor fi folosite pentru finanțarea activității curente a companiei, accelerarea vânzărilor și intensificarea campaniilor de marketing.

Visual Fan va face demersurile necesare listării acțiunilor sale pe sistemul multilateral de tranzacționare operat de Bursa de Valori București, pe piața AeRO, cu simbolul ALW. Listarea va fi asistată de TradeVille în calitatea sa de Consultant Autorizat.

“Încheierea cu succes a plasamentului privat de acțiuni, intermediat de TradeVille, este un prim pas dintr-o nouă etapă de dezvoltare a Allview, în care ne propunem să investim în extinderea capacităților proprii de creare și de implementare a tehnologiilor digitale. Fie că este vorba de telefoane mobile inteligente, smart TVs, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri sau alte dispozitive, Allview a adus și va continua să aducă soluții inovatoare, care schimbă lumea. Ne bucurăm să avem alături noi acționari care cred în potențialul nostru și al căror capital financiar și de încredere ne vor ajuta să creștem accelerat în mai multe arii de business.” Lucian Peticilă, Fondator și Director General, Visual Fan

În secolul 21, legătura dintre bursă și tehnologie este una la fel de naturală ca cea între vapoare și ocean. Odată cu succesul plasamentului Visual Fan, avem șansa de a dezvolta una dintre navele-amiral ale „flotei” de companii de tehnologie listate pe piața AeRO. Vorbim despre Allview, un brand puternic, cu o largă recunoaștere națională și care are șansa de a concura la nivel internațional. Ne dorim să vedem un parteneriat puternic între piața de capital din România și tot mai multe astfel de companii, iar oferta încheiată astăzi ne da speranțe că acest lucru nu este doar posibil, ci chiar la îndemână.” Ovidiu-George Dumitrescu, CFA, Director General Adjunct, TradeVille.

CITESTE SI:  Tesla scade cu aproape 6% după publicarea datelelor privind livrările din primul trimestru

Fondată în 2002, Visual Fan a lansat peste 100 de modele de telefoane mobile, 30 de modele de tablete și 10 modele de laptopuri. Produsele cu brandul Allview sunt comercializate în peste 10 țări, inclusiv în Germania, Polonia și țările baltice. Compania a dezvoltat în ultimii 15 ani parteneriate solide cu producători chinezi importanți.

Pe lângă device-urile menționate, compania a introdus produse inovatoare precum oglinda inteligentă (Allview Smart Mirror) sau sistemul tip casă inteligentă (Allview Smart Home). Allview a fost unul dintre primele branduri românești care au permis utilizarea sistemului de operare Android TV în televizoarele smart comercializate. De asemenea, AVI, singurul asistent vocal inteligent în limba română, este o inovație reprezentativă pentru Allview.

Visual Fan a fost premiată de Google și Microsoft pentru eforturile de a face tehnologia cât mai accesibilă. Compania a avut o prezență constantă, în ultimii 8 ani consecutiv, la cel mai prestigios eveniment de tehnologie din lume, Mobile World Congress la Barcelona.

Prin lansarea recentă a seriei de televizoare smart ePlay7100, Allview devine primul brand european care încorporează tehnologii de asistență și control vocal inteligente tip „Touchless” în portofoliul de produse. Iar pentru perioada următoare, strategia Visual Fan se va concentra pe integrarea unor tehnologii inovatoare în produse accesibile tuturor românilor, inclusiv cele care formează ecosistemul unei case inteligente.

În 2020, Visual Fan a realizat o cifră de afaceri de 404,76 milioane lei, din care suma de 102,99 milioane lei a fost obținută din activități recurente, în creștere față de 86,46 milioane lei în anul precedent. La rezultatele bune din 2020 au contribuit accelerarea vânzărilor și oportunitățile comerciale apărute în relația cu China pe fondul pandemiei Covid-19.
Compania a reușit să obțină un profit net de 22,28 milioane lei. Din această cifră, 7,04 milioane lei au reprezentat activități recurente, în creștere de aproape 4 ori față de anul precedent.