BET
11686.38
0.81%
BET-TR
20296.99
0.92%
BET-FI
51473.47
0.16%
BETPlus
1747.54
0.77%
BET-NG
775.26
0.83%
BET-XT
1032.79
0.7%
BET-XT-TR
1798.41
0.81%
BET-BK
2268.76
0.45%
ROTX
24981.89
0.85%

Rezultate financiare în creștere puternică pentru Medlife în primul trimestru al anului

Autor: Financial Market
Timp de citit: 3 minute

Sistemul Medical MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania, a inregistrat in primele trei luni ale anului 2021 o cifra de afaceri consolidata pro-forma in valoare de 370,6 de milioane de lei, in crestere cu 40,3% fata de primul trimestru din 2020.

Potrivit reprezentantilor companiei, rezultatele din primul trimestru refleca faptul ca piata a inceput sa reintre in miscare, dupa un an pandemic, si capata o dinamica tot mai mare pe masura ce campania de vaccinare avanseaza, iar romanii isi reiau usor si precaut activitatile obisnuite.

Rezultatele din primul trimestru ale anului 2021 sunt optimiste si ne bucuram sa vedem ca strategiile si masurile adoptate de noi dau roade. Acum la inceput de an ne-am concentrat mult pe programele de screening si diagnostic, care vin atat in sprijinul pacientilor care sufera de comorbiditati, cat si a celor care au trecut prin boala si care vor vor sa analizeze starea lor de sanatate pe termen mediu si lung.

Interventiile chirurgicale au capatat si ele o amploare mare, romanii fiind constienti ca amanarea nu este o solutie pentru problemele lor si ca pot veni cu incredere in unitatile noastre, nefiind expusi unor riscuri mari prin prisma organizarii interne. Grija noastra a fost indreptata si spre zona corporate, unde am venit in intampinare cu multe programe dedicate, angajatorii fiind preocupati de sanatatea angajatilor sai”, a declarat Mihai Marcu, Presedinte si CEO MedLife.

Trimestrul 1 a insemnat pentru MedLife si majorarea facilitatilor existente cu 40 milioane de euro prin semnarea unui credit sindicalizat in valoarea totala de aproximativ 143 de milioane de euro, asa cum a fost anuntat catre actionari si investitori, fonduri care vor fi dedicate consolidarii si extinderii grupului la nivel national, prin dezvoltarea spitalelor regionale, potrivit reprezentantilor companiei.

Suntem conectati cu tot ceea ce inseamna dinamica economica actuala. Romania are o perspectiva excelenta competitiva in contextul economic actual european. Avem planuri relevante de dezvoltare si extindere si suntem pregatiti si dornici sa avansam cu multe proiecte, uitandu-ne in continuare cu atentie in piata. Ne concentram pe finalizarea achizitiilor demarate in 2020 si speram ca familia noastra sa se mareasca, in curand, cu alti parteneri.

Fiind singura firma romaneasca ce consolideaza piata si, in acelasi timp, fiind perceputi de firmele din Romania mai degraba ca un partener decat un achizitor, avem avantaje importante in consolidarea acestui segment. In consecinta, cu exceptia tranzactiilor in curs, urmeaza sa utilizam relativ rapid noile sume disponibile si speram ca in urmatoarele luni sa anuntam 3-4 tranzactii noi. Acestea vor fi utilizate in paralel cu alocarea resurselor interne de lichiditati care cresc odata cu grupul sau chiar mai accelerat.

Totodata, vizam consolidarea infrastructurii medicale la nivelul unitatilor din intreaga tara in mod sistematic si ne dorim sa extindem astfel singura platforma care acopera intreaga tara cu unitati medicale. In paralel, avem ca prioritate accelerarea demersurilor de cercetare initiate inca de la inceputul anului trecut, mentinandu-ne rolul de watchdog regional in monitorizarea pandemiei” a declarat Mihai Marcu, Presedinte si CEO MedLife.

CITESTE SI:  EVERGENT Investments preia 5,11% din acțiunile Lăptăria cu Caimac într-o tranzacție intermediată de BT Capital Partners

In ceea ce priveste campania de vaccinare impotriva COVID-19, autoritatile romane au anuntat zilele trecute ca peste 3,5 milioane de romani au fost imunizati cu ambele doze. „Inca avem un numar important de persoane indecise sau care refuza ideea vaccinarii.

Vaccinul nu ne ajuta doar din punct de vedere al sanatatii individuale, ci si din perspectiva economica, sociala. Acum accesul la vaccin este cat se poate de simplu, chiar MedLife a anuntat acum cateva saptamani ca se deplaseaza la sediul companiilor pentru a organiza sesiuni de vaccinare, deci nu mai este nevoie sa te deplasezi, venim noi la tine la locul de munca”, a declarat Mihai Marcu.

Profitul operational a inregistrat o crestere de 192,6% in perioada de 3 luni incheiata la 31 martie 2021, comparativ cu perioada de 3 luni incheiata la 31 martie 2020, de la 18.323.053 RON in 2020 la 53.609.099 RON in perioada incheiata la 31 martie 2021.

Pierderea financiara a crescut in perioada de 3 luni incheiata la 31 martie 2021 cu 1.737.667 RON, de la 8.868.819 RON in perioada de 3 luni incheiata la 31 martie 2020, la o pierdere de 10.606.485 RON in perioada incheiata la 31 martie 2021.

Rezultatul net inregistrat in 2021 a crescut cu 29.677.633 RON, comparativ cu 2020, de la un profit de 6.425.257 RON in 2020 la un profit de 36.102.890 RON in 2021. Cresterea reprezinta translatarea cresterii profitului operational in rezultatul net.