BET
12631.92
0.49%
BET-TR
24551.29
0.48%
BET-FI
51102.06
0.79%
BETPlus
1882.01
0.43%
BET-NG
975.9
0.52%
BET-XT
1107.38
0.55%
BET-XT-TR
2138.64
0.54%
BET-BK
2306.53
0.56%
ROTX
28889.67
0.62%


Medlife a achiziționat o rețea de săli de fitness din București

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania anunta un nou parteneriat de amploare, ca urmare a semnarii achizitiei pachetului majoritar din cadrul Sweat Concept. Tranzactia marcheaza intrarea pe o noua linie de business, cea de wellness, care vine in completarea serviciilor medicale complexe oferite la nivel national.

Sweat reprezinta cel mai nou concept de sali de fitness din Romania ce integreaza solutii complete pentru toate obiectivele utilizatorului, oricare ar fi acestea: scadere in greutate, relaxare, tonifiere musculara sau pregatirea pentru o competitie sportiva.

In acest moment, reteaua cuprinde 4 locatii in Bucuresti dotate cu echipamente si tehnologii premium, furnizate de Matrix, lider global in echipamente de fitness.

Totodata, fiecare unitate este dotata cu console inteligente care permit contorizarea si afisarea repetarilor, timpul de activitate si timpul de odihna pentru o experienta de antrenament completa.

Printre alte dispozitive de avangarda se numara: Sweat Workout Tracking o aplicatie care permite utilizatorului sa iti monitorizezi parcurcul activitatii sale de antrenament, indiferent de locatia aleasa sau programele pe care le-a urmat sau My Zone, o aplicatie care iti da feedback in timp real in timpul antrenamentelor cu ajutorul centurii cu acelasi nume care se poate achizitiona de la receptie.

Aditional aparaturii si dispozitivelor performante, salile Sweat sunt amenajate cu zone de relaxare, saune bio, zona de training functional sau terase spatioase unde sunt sustinute programe de antrenament in aer liber, unice ca si concept in Romania.

Noul context ne-a facut sa simtim o nevoie mai profunda de a avea grija de noi si de cei din jur, sub toate aspectele, de la sanatatea fizica la cea emotionala.

Iar acest lucru a accelerat procesul de decizie pentru a intra pe un nou segment de business. Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor si nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Este un mindset global care merge mana in mana cu stilul de viata al fiecaruia dintre noi.

Asadar, pornim la drum cu o noua directie strategica ce vine in completarea serviciilor de diagnostic si tratament pe care le oferim deja in cea mai mare retea de unitati medicale la nivel national. Avem ca si obiectiv sa devenim un furnizor integrat de abonamente, prin acces facil la asistenta medicala preventiva, miscare si nutritie.

Credem cu tarie ca odata cu integrarea acestui model la nivel national, vom putea contribui, in timp, la o imbunatatire importanta a calitatii vietii pacientilor din Romania. In plus, suntem convinsi ca mai devreme sau mai tarziu aceste abonamente si servicii vor deveni deductibile deoarece vor degreva masiv cheltuielile sistemul public de sanatate” a declarat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

CITESTE SI:  Indicatorul de Încredere Macroeconomică realizat de Asociația CFA România a crescut în luna iulie 2022

Ca urmare a finalizarii acestei tranzactii, echipa actuala de management isi va pastra integral atributiile, fiind responsabila de strategia de dezvoltare si extidere a retelei Sweat Concept.

Ne bucura parteneriatul cu MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania, cu care impartasim valori comune precum grija pentru sanatate si promovarea unui stil de viata sanatos.

In perioada urmatoare, obiectivul este sa extindem reteaua Sweat Concept la nivel national si avem convingerea ca MedLife este partenerul de care avem nevoie pentru a atinge acest deziderat si a ne depasi limitele”, a mentionat Laurentiu Matei CEO & fondator Sweat Concept.

Odata cu finalizarea acestei achizitii pentru Sweat Concept, Grupul MedLife, va ajunge la un numar de 45 tranzactii, fiind operatorul cu cel mai mare portofoliu de achizitii in zona medical din Romania. Compania va continua sa investeasca masiv in cresterea retelei din Romania, avand in derulare doua sau trei tranzactii de dimensiuni medii si una de dimensiuni mari.