BET
16992.22
0.12%
BET-TR
35256.78
0.12%
BET-FI
60314.98
0.44%
BETPlus
2509.88
0.12%
BET-NG
1214.58
-0.02%
BET-XT
1447.96
0.16%
BET-XT-TR
2970.58
0.16%
BET-BK
3128.86
0.27%
ROTX
37298.92
0.08%


Plusvaloarea adusă acționarilor nu mai este principalul obiectiv al unora dintre liderii de afaceri din America

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

The Business Roundtable, un grup format din directorii executivi din cele mai mari corporații americane precum Amazon, Apple, JP Morgan, General Motors si altele, a emis luni o declarație cu o nouă definiție a „scopului unei corporații”.

Ideea reimaginată a unei corporații renunță la vechiul concept potrivit căruia corporațiile funcționează mai întâi pentru a-și servi acționarii și a maximiza profiturile, noua formulă promovând, investițiile în angajați, oferirea de valoare clienților, tratarea etică a furnizorilor și sprijinirea comunităților in care activează, fiind acum în fruntea listei de obiective ale marilor corporatii americane, precizează CNBC.

În timp ce fiecare dintre companiile in care activăm își servește propriul scop corporativ, împărtășim un angajament fundamental față de toate părțile interesate”, se arată în declarație, semnată de 181 de directori. Ne angajăm să oferim valoare tuturor, pentru succesul viitor al companiilor noastre, al comunităților noastre și al țării noastre.

Marile companii investesc în muncitorii și comunitățile lor, deoarece știu că este singura modalitate de a avea succes pe termen lung. Aceste principii moderne reflectă angajamentul neclintit al comunității de afaceri de a continua eforturile pentru o economie care să servească toți americanii„, a declarat Jamie Dimon, CEO-ul JP Morgan, una dintre cele 200 de companii semnatare.

CITESTE SI:  ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Declarația precizează de asemenea faptul ca marile companii joacă un rol esențial în economie prin crearea de locuri de muncă, încurajarea inovării și furnizarea de bunuri și servicii esențiale.

Întreprinderile produc și vând produse de larg consum, fabrică echipamente și vehicule, susțin apărarea națională, asigură asistența medicală, generează și furnizează energie și oferă servicii financiare, de comunicații și alte servicii care stau la baza creșterii economice.

Iata care sunt cele mai importante aspecte ale declaratiei:

• Furnizarea de valoare clienților, companiile vor continua tradiția de a îndeplini sau depăși așteptările clienților.

• Investiții în angajați. Acest lucru începe cu recompensarea corectă și oferirea de beneficii importante, precum si sprijinirea acestora prin formare și educație care va ajuta la dezvoltarea de noi abilități pentru o lume în schimbare rapidă.

• Sprijinirea comunităților, respectarea oamenilor din comunități și protejarea mediului inconjurător.

• Generarea de valoare pe termen lung pentru acționari, care furnizează capitalul ce le permite companiilor să investească, să crească și să inoveze.

Alături de Jamie Dimon, declarația a fost semntă de Jeff Bezos (Amazon), Tim Cook (Apple), Brian Moynihan (Bank of America), Dennis A. Muilenburg (Boeing), Mary Barra (General Motors) și mulți alții.


 

[ajax_load_more]