BET
17060.94
-0.35%
BET-TR
35399.37
-0.35%
BET-FI
60331.28
0.1%
BETPlus
2519.24
-0.35%
BET-NG
1223.09
-0.09%
BET-XT
1453.84
-0.25%
BET-XT-TR
2982.66
-0.25%
BET-BK
3137.7
-0.03%
ROTX
37445.35
-0.36%




TEILOR redeschide magazinul său emblematic din AFI Cotroceni

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, redeschide magazinul situat în centrul comercial AFI Cotroceni, în urma reamenajării complete în formatul TEILOR Orange Concept.

Noul magazin reunește design-ul minimalist, aliniat tendințelor internaționale, și experiența premium oferită clienților. Primul Orange Concept Store a fost deschis în Băneasa Shopping City în noiembrie 2020; magazinul din AFI Cotroceni fiind cel de-al 13-lea magazin pe care TEILOR îl redeschide sub acest concept.

Reamenajarea magazinelor noastre este un gest de apreciere și respect față de clienții noștri. În ultimul deceniu, durata de viață a design-ului unui magazin din retail a fost influențată într-o mare măsură de tendințele demografice în rapidă schimbare din acest domeniu.

Prin urmare, adaptabilitatea rapidă și relevanța în brand design sunt determinate de nevoile și așteptările consumatorilor. TEILOR Orange Concept introduce ideea de lux contemporan, având o paletă de culori cu tonuri luminoase, menită să inspire bucurie și seninătate, în timp ce portocaliul ca accent de culoare este conceput să evoce un sentiment de entuziasm și pasiune.

În următorii doi ani, ne vom concentra pe reamenajarea tuturor locațiilor noastre cu noi design-uri de magazine care să atragă consumatorii tineri.

Viziunea TEILOR pentru 2023 este aceea de a deveni un brand de lux contemporan la nivel global, cu o inovație constantă coordonată în design-ul magazinelor, al merchandising-ului vizual și al produselor”, povestește Roxana Achim, Head of Design & Project Management al TEILOR.

CITESTE SI:  ARTPRINT pregătește a doua emisiune de obligațiuni corporative în valoare de 3 milioane de lei, intermediată de Tradeville

Locația redeschisă se numără printre cele două magazine TEILOR din AFI Cotroceni, celălalt fiind TEILOR Exclusive, care oferă o selecție de produse de bijuterii cu diamante și pietre prețioase, pentru o experiență completă de shopping pentru clienți.

Magazinul TEILOR redeschis recent are o suprafață de aproximativ 80 mp, încadrându-se în media dimensiunii magazinelor din rețea, cu un trend ascendent în ultimii ani.

TEILOR operează în prezent o rețea de 65 de magazine de bijuterii de lux, dintre care 14 sunt situate în străinătate, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR are cinci platforme de eCommerce – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.

Ca parte a strategiei de expansiune, până în 2024, TEILOR se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente.

Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând să deschidă între patru și șase magazine noi pe an în locații premium.