BET
9692.51
0%
BET-TR
15513.27
0%
BET-FI
43380.98
1.05%
BETPlus
1447.15
0.03%
BET-NG
784.83
-0.22%
BET-XT
878.21
0.13%
BET-XT-TR
1415.01
0.13%
BET-BK
1811.61
0.14%
ROTX
20260.53
0.06%

Ascendia, un emitent din piața AeRo, a finalizat cu succes prima ofertă de obligațiuni prin plasament privat

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Ascendia S.A., o companie românească specializată în domeniul eLearning a reușit să atragă 3 mil lei in cadrul unei oferte de vanzare de obligatiuni emise prin plasament privat.

Conform unui comunicat pe site-ul bursei, compania va folosi finantarea pentru a accelerarea activității comerciale in principal prin cresterea capacitatii de vanzare si marketing pentru 3 linii de afaceri importante:

• Corporate eLearning – Platforma de Enterprise Learning Management System – Coffee LMS – (coffeelms.com) – pentru companii mari si medii, precum si serviciile de realizare cursuri elearning;
• Livresq.com – platforma digitala ce va permite tuturor creatorilor de continut din domeniul educational, de la edituri la profesori sa creeze continut digital interactiv intr-un mod facil. Platforma va fi lansata in varianta sa comerciala in semestrul II din 2019;
• Timlogo (www.timlogo.ro) ce mai mare platforma de logopedie din Romania, platforma lansata in semestrul II din 2018.

Ascendia creează produse si servicii educaționale digitale și dezvoltă software personalizat, fiind unul dintre cei mai creativi jucători pe piața de aplicații educaționale (eLearning) din România. Produsele Ascendia se adresează atât sistemului de învățământ, cât și angajaților din corporații, prin programe de pregătire digitală.

Aspecte cheie ale tranzactiei:

• Numarul total de obligatiuni subscrise pana la finalul ofertei ASC22: 30.000;

• Valoare subscrieri efectuate la data si ora mentinata: 3.000.000 RON;

• Numar total de subscriitori (obligatari): 35.

Important de mentionat este faptul ca suma maxima a fost subscrisă integral in prima zi din cele două săptămâni (10 zile lucratoare) alocate pentru derularea ofertei (03.06.2019 – 14.06.2019), ceea ce denotă interes și lichiditate din partea investitorilor.

CITESTE SI:  Capital Leasing listează obligațiuni in valoare de 3,7 mil lei pe Sistemul Multilateral de Tranzactionare de la BVB

Ne bucuram sa vedem ca interesul investitorilor pentru finantarea economiei romanesti prin intermediul obligatiunilor corporative ramane puternic, dovada in acest sens fiind depasirea cu 114% a sumei minime necesare pentru inchiderea cu succes a ofertei. Suntem increzatori ca vor urma si alte plasamente de succes si ca aceasta finantare, alaturi de cele ce ar putea urma, vor ajuta Ascendia sa exploateze cat mai mult din potentialul ridicat al domeniului e-Learning, atat la noi in tara, cat si la nivel global,” a declarat Ovidiu Dumitrescu, Director General Adjunct, Tradeville.

Suntem incantati de interesul foarte mare aratat de catre investitori pentru obligatiunile corporative Ascendia. Este prima oara cand accesam acest tip de instrument, iar oferta a fost subscrisa in totalitate inca din prima zi. Apreciem votul de incredere oferit de investitori pentru perspectivele si produsele companiei,” a declarat Cosmin Malureanu, CEO Ascendia.

Finantarea s-a realizat prin plasament privat a obligatiunilor corporative si au fost validate subscrieri ce reprezinta 30.000 de obligatiuni, valoarea maxima a emisiunii ASC22. Obligatiunile ASC22 sunt nominative, dematerializate, corporative, neconvertibile si negarantate.

Obligatiunile ASC22 au o valoare nominala de 100 lei, o scadenta de 3 ani, si o dobanda fixa de 10% pe an, platibila semestrial. Compania are in vedere ca pas ulterior listarea acestora pe piata Bursei de Valori Bucuresti. Intermedierea in vederea subscrierii a fost realizata de brokerii de la Tradeville S.A.