BET
17161.64
-0.48%
BET-TR
35608.31
-0.48%
BET-FI
59941.9
-0.72%
BETPlus
2533.87
-0.52%
BET-NG
1226.84
-0.26%
BET-XT
1459.55
-0.5%
BET-XT-TR
2994.38
-0.5%
BET-BK
3153.02
-0.58%
ROTX
37653.09
-0.47%




Revolut a ajuns la 10 mil de clienți persoane fizice în Europa Centrală și de Est din care mai mult de 3 mil sunt în România

Autor: Financial Market
Timp de citit: 2 minute

Revolut a trecut pragul de 10 milioane de clienți retail în regiunea Europa Centrală și de Est, unde procesează peste 138 de milioane de tranzacții pe lună, în medie, în creștere cu 67%, comparativ cu media lunară a tranzacțiilor înregistrate în anterioarele 12 luni complete. 

De asemenea, numărul cardurilor virtuale, de unică folosință și al celor digitale emise în regiune a ajuns la 50 milioane,. În regiunea CEE, 7 din 10 tranzacții cu cardul fizic efectuate cu Revolut, în ultimele 12 luni, au fost efectuate pe piețele domestice, arătând utilizarea zilnică intensivă a băncii digitale drept cont principal pentru cheltuieli obișnuite.

Compania marchează, astfel, mai multe momente importante în evoluția sa spre o bancă digitală pan-europeană: peste 3 milioane de clienți în România, aproape 3 milioane de clienți în Polonia, peste 1 milion de clienți persoane fizice în Ungaria.

În regiunea CEE sunt incluse Bulgaria, Croația, Cehia, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, România, Slovacia, Slovenia și Ungaria, unde milioane de clienți folosesc Revolut ca un cont bancar principal sau pentru nevoi financiare cotidiene.

România, cu peste 3 milioane de clienți și-a majorat baza de utilizatori cu 39% în ultimele 12 luni și este „locomotiva” regională a companiei, cu prima poziție în UE și a doua la nivel global după Regatul Unit.

Polonia, de asemenea, a avut o creștere puternică a bazei de clienți, cu 48%. Ungaria, cu 1 milion de clienți, Bulgaria (670.000 clienți) și Cehia (peste 600.000 de clienți) completează Top 5 piețe.

Creșterea popularității băncii digitale în regiune poate fi explicată și prin prisma rezultatelor unei cercetări realizate recent de compania Dynata, printre consumatorii din CEE. Aproape jumătate dintre respondenții la acest studiu au spus că preferă băncile digitale: 34% pentru flexibilitate și 12% pentru un control mai bun asupra propriilor fonduri.

O treime dintre respondenți ar prefera să aibă acces la ambele forme de servicii bancare – atât acces la ghișeul bancar (fizic), cât și aplicații de digital banking în telefonul mobil. Doar 12% mai preferă varianta cu prezență concretă mai ales pentru a cere sfaturi și consiliere unei persoane reale.

Revolut continuă să își întărească poziția de lider în segmentul băncilor digitale din regiune și ca un important jucător pan-european în industrie. Le suntem recunoscători clienților pentru încrederea arătată și suntem încântați să vedem impactul pe care banca noastră digitală îl are în ecosistemul financiar local.

Este o importantă realizare pentru echipa noastră extinderea cu 43% a bazei de clienți în regiunea CEE. Ne vom concentra să facem și mai accesibil produsul nostru pentru și un număr mai mare de clienți în perioada următoare și să creștem mai mult prezența noastră în regiune”, a comentat Joe Heneghan, CEO Revolut Bank.