BET
17481.28
0.68%
BET-TR
36975.64
0.73%
BET-FI
59021.75
-0.4%
BETPlus
2581.12
0.65%
BET-NG
1248.47
0.77%
BET-XT
1485.06
0.61%
BET-XT-TR
3100.86
0.66%
BET-BK
3216.34
0.51%
ROTX
38388.72
0.73%




Netflix raportează o creștere impresionantă a numărului de abonați în al treilea trimestru. Acțiunea crește cu 12% după închiderea sesiunii

Autor: Tiberiu Porojan
Timp de citit: 2 minute

Acțiunile Netflix au crescut cu peste 12% după după închiderea sesiunii de tranzacționare de ieri, deoarece compania a raportat o creștere a numărului de abonați ca urmare a limitării accesului la canalul de streaming pe un singur abonament.

Compania a adăugat 8,76 milioane de abonați la nivel mondial în timpul trimestrului, peste estimarile inițiale de 5,49 milioane la care se așteptau analiștii de pe Wall Street, fiind cea mai mare creștere netă din ultimii trei ani. Numărul total al membrilor a depășit 247 milioane.

Netflix a spus că numărul de abonați pentru varianta care conține anunțuri publicitare a crescut cu aproape 70% față de trimestrul precedent, deși nu a dezvăluit ce procent din baza este la acest nivel.

Evoluție acțiuni Netflix. Sursa Google Finance

De altfel, Netflix a declarat că își menține prețul pentru aceste abonamente la 6,99 dolari pe lună în SUA, în timp ce serviciile de bază și premium vor avea o creștere a prețurilor începând de miercuri.

Planul de bază al Netflix va costa acum 11,99 dolari (în creștere de la 9,99) iar cel premium va fi de 22,99 dolari pe lună (în creștere de la 19,99). Planul standard al Netflix va rămâne la 15,49 dolari pe lună.

CITESTE SI:  Meta Estate Trust primește aprobarea acționarilor pentru a distribui profitul realizat în anul financiar 2023 în acțiuni gratuite, printr-o majorare de capital în valoare de 9 mil lei, un program de răscumpărare de acțiuni și o emisiune de obligațiuni

Compania a raportat venituri totale de 8.54 mld dolari, o creștere de 7.8% față de aceeași perioadă a anului trecut, o îmbunătățire a marjei operaționale și un profit net de 1.67 mld dolari (+20% creștere an/an).

Creșterile de preț vin pe măsură ce compania încearcă să-și îmbunătățească profitabilitatea dar se confruntă cu costuri de producție mai mari.

Ca parte a noului acord cu actorii de la Hollywood, Netflix, alături de alți membri ai Alianței Producătorilor de Film și Televiziune, au fost de acord cu creșterea salariilor și alte beneficii ce vor decurge din vizionarea conținutului pe platforma sa.

In perspectivă, compania a estimat că veniturile vor crește cu 11% în al patrulea trimestru, ajungând la 8,69 miliarde dolari, ușor sub așteptările analiștilor, în timp ce numărul de abonați noi să fie similar cu cel din al treilea trimestru.

În ceea ce privește profitabilitatea, Netflix se așteaptă acum ca marja operațională pentru întregul an 2023 să fie de aproximativ 20% iar anul viitor să înregistreze o creștere de 22% până la 23%.